مجموعه پیش درآمد House of the Dragon در حال ساخت است


هالیوود ریپورتر گزارش داده است که اسپین آف جدید بازی تاج و تخت به نام فتح اگون در دست ساخت است.

هالیوود ریپورتر گزارش داد که شبکه HBO با همکاری متسون تاملین سری جدید اسپین آف Game of Thrones به نام Aegon's Conquest در دست ساخت است. متسون تاملین قبلاً فیلمنامه فیلم Project Power را نوشته بود و فیلمنامه The Batman و دنباله آن را با مت ریوز ظاهرا همکاری کرده سریال Aegon's Conquest پیش درآمد مستقیم سری House of the Dragon خواهد بود.

سریال جدید بازی تاج و تخت به فتح خونین و وحشیانه وستروس توسط اگون تارگرین و خواهرانش می پردازد. اگون فاتح موفق شد 6 پادشاهی از هفت پادشاهی را در مدت دو سال متحد کند و تنها دوران توانست در برابر این مرد مقاومت کند. منابع خبری ادعا می کنند که فتح اگون بازگشتی به ریشه های دنیای فانتزی حماسی است که توسط جورج آر آر مارتین خواهد داشت.

قبلاً گزارش‌هایی مبنی بر ساخت این سریال از آوریل 2023 منتشر شده بود و اکنون به نظر می‌رسد که با استخدام متسون تاملین، این سریال به تولید نزدیک‌تر می‌شود.

تاکنون چندین ایده برای اسپین‌آف‌های Game of Thrones مطرح شده است، اما تنها دو مورد از آن‌ها وارد تولید شده‌اند: House of the Dragon که با فصل دوم در تابستان 2024 باز می‌گردد و A Knight of the Seven Kingdoms. : فیلم The Hedge Knight بر اساس مجموعه کتاب های Dunk and Egg قرار است امسال آغاز شود.

متسون تاملین علاوه بر سریال تسخیر اگون، پروژه های دیگری از جمله فیلم نقش آفرینی BRZRKR در دست ساخت دارد. ریوز کیانو و اقتباس سینمایی مگا من ذکر شده است.

بخوانید  Aowed از نظر اندازه با KOTOR 2 و The Outer Worlds قابل مقایسه است
تحریریه مجله بازی یک گیمر