مجموعه تلویزیونی Fallout “داستان یک بازی را روایت نمی کند”

بازیگران Fallout شامل کایل مک لاکلان، زلیا مندز جونز، آرون موتن، الا پورنل و والتون گوگینز هستند.

به عنوان بخشی از یک مصاحبه بزرگ پادکست در مورد دانشمند کامپیوتر پادکست لکس فریدمن، تاد هاوارد از بتسدا به اشتراک گذاشت که مجموعه تلویزیونی Fallout آینده داستان های گفته شده در بازی ها را تکرار نمی کند. این نمایش از Prime Video پخش خواهد شد و عواقب یک جنگ هسته ای را در یک تاریخ جایگزین از دنیای آینده نگر دهه 1950 به تصویر می کشد، اما تاریخ اکران آن اعلام نشده است.

هاوارد افزود: “بیایید اینجا داستانی را تعریف کنیم که با دنیایی که ما ساخته ایم، مطابقت داشته باشد، هیچ یک از قوانین را زیر پا نگذارد، که ممکن است به چیزهایی در بازی ها اشاره کند، اما روایتی از بازی ها نیست.” در ماه اکتبر، او همچنین در یک ویدیوی تبلیغاتی برای این مجموعه درباره ارائه‌های فیلمی که در طول سال‌ها شنیده بود صحبت کرد، در حالی که توضیح داد که چرا استودیوی او به جاناتان نولان و لیزا جوی از Westworld برای تولید این اقتباس اعتماد کرده است.

هوارد پس از شنیدن 10 سال ارائه فیلم بدون الهام از میل به یک برداشت اصلی از این فرنچایز 25 ساله صحبت کرد. هاوارد گفت: «وقتی مردم می‌خواستند فیلمی بسازند، می‌خواستند داستان Fallout 3 یا داستان Fallout 4 را تعریف کنند، و این خیلی خوب بود. یوروگیمر). “برای آن این بود، “هی، بیایید کاری را انجام دهیم که در دنیای Fallout وجود دارد.” “”

این مصاحبه همچنین بینشی در مورد Elder Scrolls 6، Stafield، فروش شرکت او به Xbox و بازی ژانر آنها ایندیانا جونز در حال ساخت را نشان داد. هاوارد همچنین تصریح کرد که نقش او در بازی ایندیانا جونز بیشتر در مورد “تأیید” بازی بود تا اینکه مستقیماً به صورت روزانه درگیر شود.

بخوانید  مدیر عامل EA: Betrayed بازگشتی کاملا متفاوت و جدید خواهد داشت

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.