مجموعه ای از لوازم جانبی بازی Razer در آمازون به فروش می رسد



فروش هفته بازی آمازون شروع شد، و اگر از طرفداران زیبایی شناسی ریزر هستید، خبر خوب این است که می توانید در انواع لوازم جانبی محبوب این برند صرفه جویی زیادی کنید. در میان اقلام در فروش، یکی از برجسته ترین موارد در اینجا است Razer Huntsman Mini برای 80 دلار یک صفحه کلید عالی بدون کلید با سوئیچ های نوری خطی زیبا. این کلیدهای خاص فاصله فعال کمتری دارند و ضربه محکمی دارند که همگی در یک قاب آلومینیومی قوی و اطمینان بخش قرار دارند. و بله، RGB برای روزها روی این صفحه کلید وجود دارد. برخی از دیگر کیبوردهای عالی ارائه شده عبارتند از Black Widow V3 و یک فرمت بزرگ Hunter V2.

تخفیف های هفته بازی Razer Amazon

با رفتن به سمت کلاه ایمنی، کارهای زیادی برای انجام دادن در سرتان وجود دارد. برای بودجه آگاه، هدست سیمی Kaira X برای Xbox و PlayStation قطعات قابل اعتمادی از کیت صوتی با درایورهای همه کاره 50 میلی متری، طراحی راحت فوم حافظه و میکروفونی هستند که خطوط ارتباطی شما را باز نگه می دارد. اگر توانایی پرداخت آن را دارید، باراکودا ارزش سرمایه گذاری را دارد زیرا این هدست بی سیم دارای طراحی بسیار راحت، عمر باتری طولانی مدت و درایورهای صوتی قدرتمند است. این هدست با رایانه های شخصی، پلی استیشن، ایکس باکس و دستگاه های سوییچ سازگار است، بنابراین اگر چندین سیستم در خانه خود داشته باشید، از یک هدست استفاده زیادی خواهید کرد.

برای هر کسی که به دنبال ماوس است، Razer گزینه‌های عالی در اینجا نیز دارد. THE DeathAdder V2 یک انتخاب بسیار محبوب برای ماوس سیمی است، زیرا دارای 20000 DPI فوق العاده حساس، سوئیچ های نوری کلیک سریع، دکمه های قابل برنامه ریزی متعدد است که می توانید در برنامه Razer پیکربندی کنید. برای یک گام به جلو، همچنین وجود دارد Razer Naga Pro که از طریق دکمه های اختصاصی DPI، سفارشی سازی مدولار و حداکثر 19 دکمه قابل برنامه ریزی، تنظیم حساسیت در حین پرواز را ارائه می دهد.

بخوانید  انتشار تریلر جدید انیمه سایبرپانک 2077 نتفلیکس

همچنین کنترلر عالی بازی سیمی Wolverine V2 Chroma برای ایکس باکس و رایانه شخصی وجود دارد، یک ابزار جانبی زیبا با دکمه های طراحی شده خوب و عناصر سفارشی سازی. معمولا 150 دلار قیمت دارد اما در حال حاضر با قیمت 110 دلار به فروش می رسد. از طرف دیگر، می توانید بودجه را انتخاب کنید Wolverine V2 با قیمت 60 دلار (کاهش 100 دلار). می‌توانید فهرست کامل تجهیزات عالی را در آمازون ببینید، و برای معاملات بیشتر در هفته بازی‌های آمازون، این معاملات را در مانیتورها و هدست‌های بازی بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.