مجری برنامه Witcher درباره حضور Wild Hunt در فصل سوم صحبت می کند

سریال The Witcher نتفلیکس به یکی از بزرگترین تهدیدات تاریخ سریال تبدیل می شود. تا جایی که لورن اشمیت هیسریش به حضور Wild Hunt، گروهی از شکارچیان ارواح وحشتناک در فصل سوم اشاره کرد.

مجری سریال The Witcher اعتراف کرد: آنچه در مورد سنگینی بار آزمایش ها بر دوش سیری و تحمل همه رنج های ناشی از جستجوی این افراد برای یافتن او چالش برانگیز است، دیدار این شخصیت با او خواهد بود. شکار وحشی، که همه چیز را بسیار ترسناک تر خواهد کرد. تولد شکار وحشی یکی از چیزهای شگفت انگیز در کتاب های آندری ساپکوفسکی است. [نویسنده‌ی رمان‌های ویچر] من دوست دارم. کسب و کار آنها [Wild Hunt] ما آنها را ناگهان پیدا می کنیم و سپس برای یک لحظه ناپدید می شوند. بنابراین قطعاً همین مسیر را برای سریال در پیش خواهیم گرفت.»

Lauren Schmidt-Hisrich، مجری سریال The Witcher در مصاحبه ای با رسانه EW درباره حضور Wild Hunt در فصل سوم صحبت کرد.

وقتی تریس مریگلد سعی می‌کند در فصل دوم The Witcher درباره توانایی‌های جادویی Ciri اطلاعات بیشتری کسب کند، Wild Hunt به عنوان یک رویا ظاهر می‌شود. لورن اشمیت-هیسریچ در مورد تأثیر شکار وحشی بر سیری صحبت کرد و گفت که این شخصیت در نهایت به یک مبارزه جدی با شکارچیان سوار خواهد رسید.

لورن اشمیت هیسریچ، مجری سریال The Witcher در مصاحبه ای با اینترتینمنت ویکلی گفت: “فکر می کنم چند چیز در حال رخ دادن است. ما تقابل سیری با وایلد هانت را در اواسط فصل دوم قرار دادیم؛ به طوری که او افکاری را در سر داشت. مانند «من کاملاً ماهیت او را درک نمی‌کنم» و «نمی‌فهمم چرا آنها در رویایی هستند که می‌بینم». سیری سپس از پادشاهی الف‌های تاریک بازدید می‌کند و متوجه می‌شود که این افراد به دنبال او هستند.

بخوانید  نمایش کارت گرافیک Radeon RX 7900 HellHound در تصاویر جدید

البته، گرالت در نهایت درگیر نبرد علیه شکار وحشی خواهد شد و لورن اشمیت هیسریچ می گوید که اکنون آنها به عنوان یک تهدید قریب الوقوع برای سیری تلقی خواهند شد: “همه ما می دانیم که گرالت در نهایت اطلاعات بیشتری در مورد شکار وحشی خواهد آموخت، اما از این تاریخ به بعد. اکنون در Next، این یک تهدید قریب الوقوع دائمی برای سیری در نظر گرفته می شود. می توان گفت سیری هنوز نمی تواند این مشکل را درک کند و کاملا آن را درک کند.”