متال: تعداد بازیکنان هلسینگر از مرز یک میلیون گذشت

در Metal: Hellsinger به دشمنان شیطانی شلیک کنید

نظرت چیه عزیزم؟ آیا تا به حال این بازی را تجربه کرده اید؟ نظرات خود را با یک گیمر به اشتراک بگذارید.

از طرفی نیمی از ظاهر بازی Metal: Hellsinger به تازگی در اختیار شما همراهان عزیز یک گیمر قرار گرفته است.

طبق اعلام استودیو The Outsiders در صفحه رسمی توییتر Metal: Hellsinger، تعداد بازیکنان این بازی از زمان انتشار آن در تمامی پلتفرم های موجود به بیش از یک میلیون نفر رسیده است. اثر مذکور از روز اول عرضه در شبکه Game Pass موجود بود و نسخه Xbox One آن نیز به تازگی در اختیار کاربران این سرویس قرار گرفته است. وقوع این اتفاق بی شک به افزایش تعداد بازیگران این اثر کمک کرد.

به تازگی سازندگان بازی Metal: Hellsinger اعلام کرده اند که این اثر از زمان انتشار رسمی تاکنون توسط بیش از یک میلیون کاربر تجربه شده است.

از طرفی لازم به ذکر است که عدد اعلام شده منعکس کننده آمار فروش این بازی نیست، یک گیمر در نقد و بررسی بازی Metal: Hellsinger امتیاز 8. بازی نوشته افشین پیروزی را به این اثر داده است. خواندن:

بازی The Metal: Hellsinger اواخر تابستان برای کاربران کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس در دسترس خواهد بود. Xbox Series S و PC قرار داده شده است. این اثر از زمان معرفی تاکنون توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. بازی فلزی: Hellsinger این یک شوتر ریتم است که از سری بازی های DOOM الهام گرفته شده و از موسیقی سبک متال برای ایجاد یک تجربه قابل توجه برای طرفداران استفاده می کند. حال در جدیدترین اخبار دنیای بازی، سازندگان این اثر آمار جدیدی از تعداد بازیکنان بازی Metal Hell Singer به اشتراک گذاشته اند.

بخوانید  خالق هدست واقعیت مجازی Oculus از تجربه PSVR 2 شگفت زده شد

Metal Hell Singer کل گیم پلی خود را بر اساس این مکانیک طراحی کرد که از چندین جهت بر روند کلی بازی تأثیر مثبت داشت. اول، ما با آزمایش متفاوتی طرف هستیم که در آن نقش مهارت بیشتر از تیراندازهای معمولی است، و تنظیم ضربات با ریتم آهنگ نیاز به تمرین دارد، که حتی ممکن است باعث شود هر مرحله را چندین بار تکرار کنید تا به موفقیت برسید.