مبارزه با باس ها در تریلر جدید بازی Lost Soul Aside

دانلود فیلم آپارات

استودیو UltiZero در تریلر جدید بازی Lost Soul Aside، باس فایت را به نمایش گذاشت.

در حالی که Lost Soul Aside در ابتدا توسعه خود را تحت یانگ بینگ آغاز کرد، استودیوی UltiZero Games در ژانویه 2017 تأسیس شد و اکنون بیش از 40 توسعه دهنده دارد. اگرچه بازی Lost Soul Aside چندین بار به تعویق افتاده است، اما به گفته یانگ، این پروژه به طور پیوسته در حال پیشرفت است: “با پشتیبانی قوی پروژه China Hero از بخش سرگرمی های تعاملی سونی و همچنین بودجه توسعه و امکان ارائه بازی Lost Soul جدا از عموم، روند توسعه بازی به طور پیوسته در حال پیشرفت است و ما مشتاقانه منتظر ارائه جزئیات بیشتر هستیم.”

همانطور که اخیرا گزارش شده است، Sony Interactive Entertainment قصد دارد بازی UltiZero Games بازی Lost Soul Aside را در سال 2024 به عنوان بخشی از پروژه China Hero خود منتشر کند. این بازی هک اند اسلش برای اولین بار در سال 2016 معرفی شد و به لطف سیستم رزمی خاص خود توانست نظر عموم را به خود جلب کند. حال استودیوی سازنده تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرده است که در آن شاهد بخش هایی از گیم پلی و باس فایت ها هستیم.

بازی Lost Soul Aside برای عرضه بر روی کنسول های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دست توسعه است. تیم سازنده در هفته های آینده جزئیات بیشتری را منتشر خواهد کرد.

نظر شما در مورد اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم یک گیمر به اشتراک بگذارید.

بخوانید  اعلام تاریخ انتشار Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion در تریلری جدید

داستان Lost Soul Aside بر روی شخصیت Kazer تمرکز دارد که با یک همزیست به نام Arena ادغام می شود. این دو جدا از اینکه در مسیر خود با دشمنان زیادی روبرو می شوند، باید در فرصت های زیادی برای زنده ماندن با هم کار کنند. دنیای بازی Lost Soul Aside ترکیبی از عناصر فانتزی و علمی تخیلی است و بازیکنان می توانند علاوه بر سلاح های متعدد از توانایی های مختلفی برای کشتن دشمنان استفاده کنند.

قهرمان فیلم Long Soul Aside