ما نمی توانیم باور کنیم یک پیراهن با این الگوی پیچیده اینقدر ارزان باشد

پس از دریافت پیراهن توصیه می کنیم چیزی بخورید. اگر هات داگ است، مطمئن شوید که در یک محیط امن هستید که می توانید بدون مخفی کردن آن، آن را بخورید. اگر مجبور هستید آن را پنهان کنید، مطمئن شوید که یک دستگاه حذف هات داگ با برق وکیوم دارید، در غیر این صورت ممکن است از کار خود اخراج شوید و آنها بگویند دلیلی کاملاً غیرمرتبط با دیگران است که نمی توانند جلوی خنده را بگیرند.

آلبوم عکس

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

به ندرت پیش می آید که با پیراهنی شبیه به خود برخورد کنید سبک دقیقو حتی به ندرت چنین پیراهنی با قیمت بسیار مناسب موجود باشد. بلافاصله، یکی از بهترین پیراهن های دن فلاش فقط با 30 دلار در دسترس است، که صدها دلار کمتر از آن چیزی است که ما برای آن پرداخت می کنیم. و حتی برای فروش هم نیست! ما حتی مجبور نیستیم روزی خود را خرج کنیم و می توانیم برای اولین بار در هفته یک وعده غذایی کامل بخوریم.

شرحی ارائه نشده است
شنیده‌ایم که اگر شخصاً به فروشگاه Dan Flashes بروید، این پیراهن معمولاً 150 دلار است، و حتی یک پیراهن 1000 دلاری وجود دارد، زیرا الگوی آن بسیار وحشی است. اینگونه برای پیراهن ارزش قائل هستند. بهتر است پیراهن را به صورت آنلاین خریداری کنید، تا مبادا توسط سایر مشتریان زورگو از پله ها پایین پرتاب شوید.

بخوانید  این جذاب‌ترین اندروید باکس برای خانواده‌های ایرانی است! [تماشا کنید]