مایک فلانگان، خالق پرکار ترسناک نتفلیکس، برای یک قرارداد جدید در آمازون می رود

ورنون سندرز، رئیس تلویزیون جهانی در استودیو آمازون، گفت: «مایک و تروور برای گفتن داستان‌های غوطه‌ور و پر تعلیق که به طرز ماهرانه‌ای مخاطبان را از ابتدا تا انتها درگیر می‌کند، قابل توجه هستند. ضرب الاجل). “ما از استقبال آنها در استودیو آمازون بسیار هیجان زده هستیم و مشتاقانه منتظریم تا مشتریان جهانی خود خلاقیت تعریف ژانر خود را تجربه کنند.”

خالقان ترسناک مایک فلانگان و ترور میسی (The Haunting Of Hill House، Midnight Mass) قراردادی انحصاری و چند ساله با استودیو آمازون از طریق شرکت سازنده خود، Intrepid Pictures امضا کردند. طبق قرارداد جدید، این دو پروژه‌هایی را توسعه و تولید خواهند کرد که اکنون به طور انحصاری در Prime Video پخش خواهند شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

فلانگان و میسی اظهارات خود را در مورد هیجان خود از پیوستن به آمازون بیان کردند و استودیو را تحسین کردند. آنها می‌گویند: «تعهد آنها به مشارکت در سریال‌ها و محتواهای پیشگامانه با اخلاق آنچه در Intrepid ساخته‌ایم مطابقت دارد. ما مشتاقانه منتظر همکاری با کل تیم در آمازون هستیم زیرا محصولات ژانر خود را به خدمات و مخاطبان در سراسر جهان ارائه می دهیم.

فلانگان و میسی از طریق مجموعه گلچینی Haunting خود به شهرت رسیدند: The Haunting of Hill House، فصلی بر اساس رمانی به همین نام از شرلی جکسون، و The Haunting of Bly Manor، فصلی بر اساس رمان ترسناک The Turn of پیچ توسط هنری جیمز فلانگان همچنین مینی سریال ترسناک نتفلیکس Midnight Mass (2021) و همچنین سریال های ترسناک نوجوانان The Midnight Club و The Fall of House of Usher را ساخت و کارگردانی کرد که مورد آخر سال آینده در نتفلیکس پخش خواهد شد.

بخوانید  Popular Board Games Get Big Price Cuts At Amazon - Check Out The Best Deals

در ژوئیه 2021، اعلام شد که فلانگان قرار است مجموعه‌های کمیک Something Is Killing the Children را برای نتفلیکس اقتباس کند، اما همانطور که اکتبر گذشته تایید شد، این پروژه دیگر وجود ندارد. The Fall of the House of Usher یک سریال محدود هشت قسمتی برای نتفلیکس بر اساس داستان کوتاهی به همین نام و دیگر آثار ادگار آلن پو خواهد بود. فلانگان چهار قسمت از این مجموعه را کارگردانی خواهد کرد و چهار قسمت باقیمانده توسط فیلمبردار قدیمی او، مایکل فیموناری کارگردانی خواهد شد.