مایکل شانون می خواست که نعمت زک اسنایدر در فلش باشد

شانون گفت: «زک، به اعتبار او، بسیار فهمیده بود. او به من برکت داد و من رفتم و این کار را انجام دادم. من هم اندی را دوست داشتم. دوست داشتم با اندی کار کنم.

مایکل شانون که نقش ژنرال زود را در فیلم آینده فلش بازی خواهد کرد، فاش کرده است که قبل از انجام این نقش، از زک اسنایدر کمک گرفته است. بر اساس مصاحبه جدید در شایسته دیوانگی پادکست، شانون ابتدا پیش از بازگشت به دنیای دی سی، با اسنایدر تماس گرفت.

فلش این هفته در CinemaCon در لاس وگاس برای بینندگان منتخب اکران شد و در تاریخ 16 ژوئن اکران شد.

من مردد بودم، زیرا واقعاً از اتفاقی که برای زک اسنایدر رخ داد راضی نبودم. [Justice League controversy] باشه،” شانون گفت. و من واقعا زک را دوست دارم. این واقعیت که زک برای شروع این نقش را از من خواست بازی کنم – این احتمالاً بزرگترین شگفتی کار من است. تقریباً شبیه یک شوخی عملی به نظر می رسید. من می گفتم: “داری با من شوخی می کنی، نه؟”

علاوه بر بازگشت غافلگیرکننده شانون در نقش زود، در این فیلم بن افلک و مایکل کیتون نیز در نسخه های مربوط به بتمن حضور خواهند داشت.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

شانون گفت که قبل از تماس با اسنایدر با کارگردان The Flash، اندی موشیتی چک کرده است. هر دو فیلمساز بازگشت شانون به عنوان ژنرال زود را تایید کردند و اسنایدر به شانون برکت داد.

بخوانید  الکترونیک آرتز لوگوی موتور فراست بایت را تغییر داد