مایکروسافت پس از 31 ژانویه دیگر ویندوز 10 را نمی فروشد

“31 ژانویه 2023 آخرین روزی است که این دانلود ویندوز 10 برای فروش ارائه می شود. ویندوز 10 تا 14 اکتبر 2025 با به روز رسانی های امنیتی پشتیبانی می شود که به محافظت از رایانه شما در برابر ویروس ها، جاسوس افزارها و سایر نرم افزارها کمک می کند. بدافزارها تا 14 اکتبر 2025.”

برای اخبار بیشتر GameSpot، حتما این داستان ها را بررسی کنید:

ویندوز 10 را می توان از سایت خریداری کرد وب سایت مایکروسافت برای 139 دلار ویندوز 10 به کاربران امکان می دهد ویژگی های امنیتی داخلی، اسکن چهره/اثر انگشت برای باز کردن قفل رایانه شخصی خود، امکان پخش زنده بازی ها، گرفتن اسکرین شات و موارد دیگر را داشته باشند.

از 31 ژانویه، مایکروسافت دیگر به مشتریان ویندوز 10 Home یا Pro نمی فروشد.

این گزارش همچنین بیان می‌کند که در حالی که ویندوز 10 دیگر قابل خرید نخواهد بود، مردم همچنان می‌توانند آن را از فروشگاه‌های خرده‌فروشی پس از قطع شدن دریافت کنند. همانطور که گفته شد، مایکروسافت تأیید کرده است که پشتیبانی از ویندوز 10 را در سال 2025 متوقف می کند و به آرامی ویندوز 11 را در ماه می به تمام رایانه های شخصی موجود معرفی می کند. به کسانی که از ویندوز 10 استفاده می کنند، در صورت سازگاری رایانه، به روز رسانی رایگان ارائه می شود.

با توجه به الف سی بی اس گزارش، مایکروسافت بیانیه ای منتشر کرد که در آن آمده است:

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  شاهزاده ایرانی: تاج گمشده - راهنمای تمام زمان ها