مایکروسافت: هیچ انگیزه مالی برای حذف Call Of Duty از پلی استیشن وجود ندارد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

پس از اینکه مایکروسافت ZeniMax و Bethesda را خرید، اعلام کرد که بازی‌های آینده‌اش The Elder Scrolls VI و Starfield انحصاری کنسول Xbox خواهد بود. آخرین بازی‌های Bethesda بر روی پلتفرم‌های متعدد منتشر شده‌اند و سونی فکر می‌کند این نشان می‌دهد که مایکروسافت سابقه‌ای در برداشتن بازی‌ها از پلی‌استیشن دارد. مایکروسافت آن را اینطور نمی بیند و استدلال می کند که هر سازنده کنسول موارد انحصاری خود را دارد.

اکنون ثبت نام کنید یا وارد شوید!

در بیانیه ای به لبهریما آلیلی، معاون مایکروسافت و دستیار مشاور کل گفت که مایکروسافت “مطمقاً هیچ انگیزه مالی” برای حذف سری Call of Duty از پلی استیشن ندارد. آلیلی گفت: “به همین دلیل است که ما بارها و بارها گفته ایم که این کار را نمی کنیم.”

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید
شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی

به گفته مدیر اجرایی، هرگونه “مدل واقعی” نشان می دهد که حذف Call of Duty از پلی استیشن هیچ منطق مالی ندارد.

بخوانید  Secret Invasion Episode 5 Easter Eggs - 6 جزئیاتی که در "Harvest" از دست دادید

Alaily افزود: مایکروسافت قصد دارد “بازی‌های بیشتری را برای افراد بیشتری ارائه کند، نه کمتر”.

مایکروسافت مدت هاست که این را می گوید. در سپتامبر 2022، مایکروسافت اعلام کرد که برداشتن بازی Call of Duty از پلی استیشن «معنای تجاری ندارد».

مایکروسافت این بیانیه را در پاسخ به محاسبات اخیر اداره رقابت و بازار بریتانیا مبنی بر اینکه مایکروسافت می‌تواند با حذف Call of Duty از پلی‌استیشن درآمد کسب کند، منتشر کرد. مایکروسافت گفت که محاسبات CMA اشتباه، ناقص و ناعادلانه است و گفت که آنها “به طور گسترده نتایج را منحرف می کنند.”

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.