مایکروسافت حذف بازی ها از پلتفرم پلی استیشن را تکذیب کرده است

همه بازی‌های منتشر شده در پلی‌استیشن هنگام خرید ZeniMax در مارس ۲۰۲۱ هنوز در دسترس هستند و ما همچنان محتوای آن‌ها را در پلی‌استیشن و رایانه شخصی به‌روزرسانی کرده‌ایم. ما همیشه گفته‌ایم که تصمیمات آتی در مورد ادغام بازی‌های Zenimax بر روی کنسول‌های دیگر، به صورت موردی بررسی خواهد شد.

به تازگی استودیو آرکین جزئیات جدیدی از بازی Redfall به اشتراک گذاشته است. اما شاید یکی از بزرگترین افشاگری های اخیر مربوط به نسخه پلی استیشن 5 این بازی باشد. هاروی اسمیتدر مصاحبه ای با IGN فرانسوی، آرکین، مدیرعامل استودیو تایید کرد که نسخه پلی استیشن 5 بازی Redfall به مدت یک سال در حال توسعه بوده و پس از خرید شرکت Zenimax Media توسط مایکروسافت، لغو شد.

با این حال، اسمیت در ادامه توضیح داد که این خرید به نفع آرکین بوده است. زیرا تمرکز کمتر توسعه دهندگان بر روی نسخه های کنسولی و دسترسی به گروه بزرگی از بازیکنان از طریق Gamepass از امتیازات خوب این خرید است. با این حال، اخیراً سونی و مایکروسافت در مورد خرید احتمالی اکتیویژن بلیزارد اختلافات زیادی با هم داشتند و مصاحبه اسمیت آتش را بیشتر شعله ور کرد.

بازی Redfall قرار است در 2 می سال جاری بر روی کامپیوتر و کنسول های Xbox Series X عرضه شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد. مشترکین Gamepass نیز می توانند از روز اول انتشار به این بازی دسترسی داشته باشند. Arkin اخیرا تایید کرده است که Redfall بیشترین پشتیبانی پس از عرضه را از هر بازی دیگری از این استودیو دریافت خواهد کرد.

مایکروسافت در واکنش به بیانیه اخیر آرکین، حذف هر گونه بازی از پلتفرم پلی استیشن را تکذیب کرد.

بخوانید  تا زمان مشخص شدن نقش امیلیا کلارک، تصاویر جدید حمله مخفی منتشر می شود

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

اکنون یکی از روابط عمومی مایکروسافت در پاسخ به اظهارات آرکین گفت: “ما هیچ عنوان پلی استیشن نگرفتیم. در واقع از زمانی که ZeniMax را خریداری کردیم، بازی های موجود در سونی پلی استیشن را گسترش دادیم. دو بازی اول Deathloop و Ghostwire: Tokyo، پس از تکمیل خرید، به طور انحصاری بر روی پلی استیشن 5 منتشر شد. ما از زمانی که IP Minecraft را خریداری کردیم و مجموعه پلتفرم آن را گسترش دادیم، همین کار را انجام دادیم.

پرنده خون آشام در ردفال