مانگا سوپر ماریو پیشنهاد می کند که قارچ های 1-Up از بدن ماریوهای مرده رشد کرده اند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



یک مانگای Super Mario 64 در سال 1996 نشان می دهد که قارچ های 1-Up از بدن ماریوهای مرده رشد می کنند و چرخه زندگی و مرگ را ادامه می دهند. pic.twitter.com/KjGsnig3hB

— شام آبگوشت ماریو (@MarioBrothBlog) 23 مارس 2023

همانطور که حساب توییتر اشاره می کند آبگوشت سوپر ماریو، صفحه ای از مانگای Super Mario 64 در سال 1996 نشان می دهد که ماریو در یک چرخه تاریک زندگی و مرگ زیست محیطی گرفتار شده است. هر ماریو متوفی در پادشاهی قارچ در نهایت با خاک یکی می‌شود، بدنش خاک را تغذیه می‌کند و قارچ 1-Up را برای مصرف ماریو بعدی تولید می‌کند. این شاید توضیح می دهد که چرا جمع آوری یک 1-Up در Super Mario 64 تقریبا غیرممکن بود.

قارچ 1-Up بخشی ضروری از هر بازی ماریو است، یک انتخاب واقعی به شکل قارچی که شانس بیشتری برای تکمیل یک سطح به شما تضمین می کند. قارچ‌های سبز رنگی که حس رستاخیز را به اجراهای Mario Bros اضافه می‌کنند، این قدرت‌آپ‌ها نمادین هستند و می‌توانند راز تاریکی را در خود جای دهند که می‌تواند امتیاز فوق‌العاده محبوب نینتندو را تا حد زیادی تکان دهد.

قبل از اینکه یک بحران وجودی در مورد وضعیت ماریو رخ دهد، باید توجه داشت که این فقط یک ایده جالب از نویسندگان مانگاست. “لطفا توجه داشته باشید که این مانگا پر از جوک ها و تئوری های حواس پرت است.” Super Mario Broth اضافه شد. “این را باید بیشتر یک آزمایش فکری جالب در نظر گرفت تا هر چیزی که در واقع توسط نینتندو تایید شده است!”

بخوانید  اولین تصویر از هیو جکمن در لباس زرد کلاسیک ولورین در ددپول 3