ماموریت‌های Titan و Starfall Pokemon Scarlet چه احساسی در من ایجاد کرد

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

اسپویل ها دنبال می شوند.

ثبت نام کنید یا وارد شوید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

هیچکدام از اینها قبل از انتشار به نظر من چندان جالب نبود. Victory Road و Starfall Street همان داستان قدیمی‌ای بودند که قبلاً بارها دیده‌ایم، در حالی که Path of Titans راهی برای ایجاد یک نوع متفاوت از تلاش با اقتباس Raid Battles از Sword and Shield بود. من دقیقاً به خاطر داستان‌های بازی‌های پوکمون نمی‌آیم، بنابراین تصور می‌کردم که در بهترین حالت خوب و قابل استفاده خواهند بود. اما در حالی که جاده پیروزی همچنان همان داستان سنتی است، خیابان Starfall و Path of Legends در واقع جذاب، خنده دار و صمیمانه هستند.

بخوانید  آزمایش تاج خورشیدی نامحدود رانندگی به سال 2024 موکول شد

قطع كردن:

در استارفال استریت، به سرعت مشخص می‌شود که این افراد شرور معمولی پوکمون نیستند که برنامه‌هایی برای تسلط بر جهان یا حتی آزادی پوکمون دارند. در عوض، این پایگاه ها مانند شما پر از کودکان و نوجوانان است. این بیشتر شبیه یک باشگاه احمقانه یا باند غیر خشونت آمیز به نظر می رسد تا یک تهدید شرور. ظاهر «کلایو» – کاملاً واضح است که مدیر مدرسه، مدیر کلاول، با کلاه گیس بد – که علاقه زیادی به شکستن پایه های تیم ستاره و بازگرداندن بچه ها داشت، به این فتنه افزوده است. در راه راست و باریک شما می توانید انتخاب کنید که مبدل را صدا بزنید یا هر زمان که ظاهر شد بازی را انجام دهید، و من بازی گنگ را انتخاب کردم. این یک پیچ و تاب خنده دار در داستانی است که در نهایت درباره طردشدگان اجتماعی و اینکه چگونه مدرسه آنها را ناامید کرده است. آن‌ها بچه‌های بد یا آدم‌های بدی نیستند – آنها فقط سوءتفاهم شده‌اند – و خوب است که کارگردان کلاول برای مراقبت از بچه‌ها دست از سر راهش بردارد (کلاه گیس بد و همه چیز).

همه ما تا به حال این مته را می دانیم. می خواهید بهترین باشید که هیچ کس تا به حال نبوده است، بنابراین سفری را در سراسر زمین آغاز می کنید تا هیولاهای شایان ستایش را بگیرید و آموزش دهید و به درجات Pokemon Master برسید. این داستانی به قدمت زمان یا حداقل به قدمت سال 1996 است و بازی های پوکمون به ندرت خارج از این الگوی راحت قرار می گیرند. وقتی پوکمون اسکارلت واقعاً به من اهمیت داد و مشتاقانه منتظر دو تا از سه مسیر داستانی اصلی آن بودم، شگفت‌آورتر شد.

بخوانید  نقد فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar و سه فیلم کوتاه وس اندرسون

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

در حال پخش: بررسی ویدیویی پوکمون اسکارلت و بنفش

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

یک جریان زیرزمینی به همان اندازه صمیمانه از خط جستجوی Path of Legends عبور می کند. هنگامی که شما خط جستجوی Titans را شروع می کنید، Arven اساساً یک عجیب و غریب مزاحم است که به طور تصادفی دنبال می کند. با این حال، در پایان اولین تلاش تایتان، متوجه می‌شوید که واقعاً چه چیزی او را هدایت می‌کند: پوکمون محبوب او، یک مابوستیف، بسیار بیمار است و تایتان‌ها از گیاهان خاصی تغذیه می‌کنند که او ادعا می‌کند می‌تواند توله سگ ضعیف را درمان کند. در اوایل، مابوستیف را می‌بینید که به سختی حرکت می‌کند، اما به دلیل تنفس سخت، و نمی‌توانید کاری نکنید که برای شفای او هر کاری که می‌توانید انجام دهید. همانطور که انتظار دارید، بازی Pokemon از آن دسته بازی هایی نیست که پایان غم انگیزی داشته باشد، بنابراین خیلی اسپویلر نیست که بگوییم با ردیابی گیاهان بیشتر، می توانید شاهد بهبود آهسته Mabosstiff باشید.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.