لیست کنترلرهای DualSense PS5 “V2” با عمر باتری بهبود یافته به صورت آنلاین ظاهر می شود



با طیف گسترده ای از ویژگی های بازخورد لمسی، کنترلر PlayStation DualSense یکی از پیشرفته ترین دستگاه های بازی موجود در بازار است و همچنین یکی از سخت ترین ها از نظر عمر باتری است. یک لیست جدید برای نسخه “V2” DualSense می تواند این مشکل را حل کند، زیرا به نظر می رسد دستگاه یک باتری ارتقا یافته دریافت خواهد کرد. فراتر از داخلی های به روز شده، طراحی کلی و زیبایی شناسی کنترلر بدون تغییر باقی می ماند.

با توجه به لیست محصولات در بهترین خرید در کانادا و در وب‌سایت‌های بریتانیا، این نسخه جدید DualSense «دوام باتری استثنایی 12 ساعت» را ارائه می‌کند که پیشرفت قابل‌توجهی نسبت به کنترل‌کننده فعلی است.

در حال پخش: کنترلر عملی PS5 DualSense

در حال حاضر، یک کنترلر DualSense در بهترین حالت حدود هفت تا هشت ساعت عمر باتری را ارائه می دهد، اگرچه با بازی های سخت تر مانند Astro's Playroom، این تعداد به طور قابل توجهی کاهش می یابد. Best Buy همچنین یک ایستگاه شارژ با “شارژ با کلیک آسان” همراه با این کنترلر DualSense فهرست کرده است.

شایان ذکر است که سونی سال گذشته در طول چندین رویداد تبلیغاتی، مجموعه کنترلرهای DualSense خود را به شدت تخفیف داد، شاید تا قبل از ورود DualSense V2، موجودی را پاک کند.

سال گذشته نیز شاهد عرضه کنترلر DualSense Edge بودیم، اگرچه با باتری مشابه مدل استاندارد، سخت افزار اضافی آن با سرعت بیشتری انرژی مصرف می کند. سونی همچنین سال 2023 را با عرضه کنسول جدیدتر و باریک تر PS5 به پایان رساند که اکنون مدل پیش فرض در دسترس مصرف کنندگان است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر