لیست پخش Halo Infinite’s Community Forge از Team Slayer محبوب تر است



Halo Infinite حالت Forge مورد انتظار را در ماه نوامبر اضافه کرد و اگرچه آنها در حالت بتا باقی ماندند، اما ابزارهای ایجاد نقشه و حالت بسیار محبوب جامعه بودند. همچنین اعلام شد که لیست پخش Halo Infinite با نقشه‌ها و حالت‌های ساخته‌شده توسط طرفداران با استفاده از Forge محبوب‌ترین بازی در کل بازی است.

Developer 343 Industries دارد اعلامیه که از 2 ژانویه 2023، بازیکنان Halo Infinite مجموعا بیش از یک میلیون اثر را با استفاده از Forge ساخته اند. به‌علاوه، بازیکنان از زمان راه‌اندازی مرورگر بازی سفارشی در دسامبر ۲۰۲۲، مجموعاً بیش از ۸.۵ میلیون بازی سفارشی را ثبت کرده‌اند. مرورگر بازی سفارشی به افراد امکان می‌دهد انواع بازی‌های سفارشی ایجاد شده با Forge را جستجو و پیدا کنند، و تعداد کمی از آنها وجود دارد. واقعا سرگرم کننده و منحصر به فرد وجود دارد.

Halo’s Forge Tools در سال 2007 با Halo 3 شروع به کار کرد و در راه اندازی های بعدی Halo به روز شد و بهبود یافت که منجر به Forge Tools قوی در Halo Infinite شد.

طرفداران Halo Infinite می‌توانند نقشه‌ها و حالت‌های ایجاد شده توسط کاربر را در لیست پخش Community Collection، که امروز 343 می‌گویند در واقع محبوب‌ترین لیست پخش Halo Infinite است، بررسی کنند.

343 گفت که “برنامه های بسیار بیشتری” برای Forge دارد، از جمله حالت مینی بازی و عناصر نقشه جدید. خارج از Forge، Halo Infinite به زودی با راه اندازی بزرگترین به روز رسانی چند نفره بازی، Season 3: Echoes Within، که در 7 مارس عرضه می شود، گسترش می یابد.

بخوانید  مجوز جیمز باند برای کشتن است نه صحبت در پارک ملی یلوستون

در اخبار دیگر، مایکروسافت اخیراً 10000 نفر را اخراج کرد و این تعدیل شغل نزدیک به 100 نفر را در 343 Industries تحت تأثیر قرار داد. طبق گزارش‌ها، 343 اکنون برای توسعه سری Halo به Unreal Engine می‌رود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.