لیست پخش جدید Call Of Duty: Modern Warfare 2 به شما امکان می دهد مانند حرفه ای ها بازی کنید

Call of Duty Season 1 در 16 نوامبر وارد Modern Warfare 2 شد و نقشه جدید، اپراتور و سلاح‌های بیشتری را به چندنفره اضافه کرد، اما به‌روزرسانی اول دسامبر لیست پخش CDL Moshpit جدید را اضافه کرد. این یک لیست پخش رقابتی با قوانین و محدودیت‌های مختلف است، بنابراین هر آنچه که باید در مورد CDL Moshpit بدانید در اینجا آورده شده است.

CDL Moshpit چیست؟

بازی‌های CDL Moshpit که مانند حرفه‌ای‌ها بازی می‌کنند، در مسابقات 4v4، به طور متناوب بین حالت‌های بازی Hardpoint، Search و Destroy و Control بازی می‌شوند. آتش دوستانه برای حرفه ای ها فعال است، بنابراین به خاطر داشته باشید که می توانید به طور تصادفی یا نه چندان تصادفی هم تیمی های خود را به عنوان یک تیم بکشید.

ثبت نام کنید یا وارد شوید

Modern Warfare 2 CDL Moshpit یک لیست پخش رقابتی است که از نقشه ها، قوانین و محدودیت های استفاده شده توسط بازیکنان حرفه ای Call of Duty League پیروی می کند. این یک لیست پخش است که توسط Treyarch ساخته شده است تا مانند حرفه ای ها بازی کند، اما CDL Moshpit شامل هیچ نردبان یا سیستم رتبه بندی نمی شود. با این حال، بازی رتبه‌بندی‌شده برای انتشار در سال 2023 اعلام شده است و تجربه معمولی Call of Duty را با رتبه‌ها، نردبان‌ها و جوایز بالا ارائه می‌کند.