لیست بازی های Xbox Game Pass برای نیمه دوم مارس 2023


مایکروسافت اعلام کرده است که Xbox Game Pass در نیمه دوم مارس 2023 به کاربران ارائه می دهد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، می دانیم که مایکروسافت از لیست بازی های نیمه دوم مارس 2023 برای سرویس Xbox Game Pass رونمایی کرده است. MLB The Show 23 در تاریخ 8 آوریل (28 مارس) از طریق کنسول ها و ابر در دسترس مشترکین این سرویس اشتراکی قرار خواهد گرفت. با این حال، کسانی که می خواهند چهار روز زودتر بازی را تجربه کنند، می توانند باندل دسترسی زودهنگام را خریداری کنند.

Early Access Bundle که با قیمت 44.99 دلار به کاربران Gamepass ارائه می‌شود، به کاربران امکان می‌دهد از 4 آوریل (24 مارس) MLB The Show 23 را تجربه کنند و تعدادی آیتم‌های اضافی در بازی ارائه می‌دهد. گیتارها نیز در 10 آوریل (30 مارس) در Game Pass در دسترس خواهند بود. از طریق دسکتاپ، کنسول و ابر.

دیروز، بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom – The Prince’s Edition به Gamepass راه یافت و به بازیکنان این امکان را می داد تا نسخه کامل بازی و تمام بسته های الحاقی منتشر شده را تجربه کنند. بسته الحاقی بازی Forza Horizon 5 در Rally Adventure نیز در تاریخ 9 آوریل (29 مارس) منتشر خواهد شد. کاربران Game Pass می توانند این محتوای پولی را با 10 درصد تخفیف خریداری کنند، اما تجربه بازی اصلی برای آنها رایگان است.

مایکروسافت سرویس بازی Double Dragon Neon، بازی Clustertruck، بازی MLB The Show 22، بازی Power Rangers: Battle for the Grid، بازی Kraken Academy، بازی A Memoir Blue و بازی Chinatown Detective Agency را در سرویس بازی 11 آوریل (31 مارس) اعلام کرد. ترک خواهد کرد.

بخوانید  انتشار تریلر گیم پلی نسخه واقعیت مجازی Resident Evil Village

Guilty Gear Strive (ابر، کنسول ها و رایانه شخصی)، Dead Space 2 (ابر)، Dead Space 3 (ابر)، Valheim (پیش نمایش بازی و کنسول ها) و Sid Meier’s Civilization VI (ابر، کنسول ها و رایانه شخصی) آثار دیگری به آن اضافه شده است. سرویس Game Pass در اوایل مارس 2023.