لو رفتن تصاویر مفهومی از بازی جدید Silent Hill

به نظر می‌رسد که کونامی در حال کار روی چند بازی جدید از مجموعه‌ی Silent Hill است.

مطابق شایعه‌های پیرامون مجموعه، ری‌میک نسخه‌ی دوم Silent Hill تنها بازی نیست که از این سری در دست ساخت قرار دارد. گزارش‌ها، از در دست ساخت بودن چند بازی مختلف از مجموعه‌ی Silent Hill خبر می‌دهند. یکی از این بازی‌ها، دنباله‌ی جدیدی بر سری سایلنت هیل با نام Sakura و دیگری دمویی قابل بازی، مشابه P.T ساخته‌ی هیدئو کوجیما است. در ادامه چند تصویر هنری از بازی جدید Silent Hill منتشر شده که در آن تصویر شخصیت اصلی را می‌بینیم که زیر پوست او چیزهایی مثل نوشته‌های یک کتاب یا یک دفتر خاطرات حک شده است. همچنین به نظر می‌رسد که دشمنان بازی هم از یک سری چیزها مثل کاغذ تشکیل شده‌اند.

تصویر لو رفته از نسخه‌ی ری‌میک بازی Silent Hill 2

باتوجه‌به نوشته‌های درج شده روی تصاویر فاش شده، به نظر می‌رسد که یک دمو از بازی Silent Hill Sakura برای انتشار روی کنسول پلی استیشن 5 در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده بود. همچنین، مشخص نیست که کدام استودیو، وظیفه‌ی توسعه‌ی بازی جدید سایلنت هیل را بر عهده دارد. بااین‌حال، داسک گولم بار دیگر در صحبت‌های خود پیرامون تصاویر جدید Sakura گفت که اطلاعات بسیار زیادی از این بازی در یک سری از کانال‌های خصوصی فاش شده است که می‌تواند منجر به اسپویل کامل داستان بازی شود.

باوجود اینکه تصاویر و اطلاعات فاش شده از بازی‌های جدید Silent Hill بسیار به واقعیت نزدیک هستند، اما تا زمان تایید کونامی نمی‌توان از صحت آن‌ها به‌طور کامل اطمینان حاصل کرد. کونامی، در مراسم توکیو گیم شو امسال، که در تاریخ ۲۴ شهریور برگزار خواهد شد، قصد رونمایی از یک بازی جدید را دارد. هر چند که برخی گزارش‌ها، اعلام کردند که این بازی، به مراتب پروژه‌ای کوچک‌تر از مجموعه‌هایی مثل Silent Hill یا Castelvania خواهد بود. بااین‌حال باید دید که بالاخره این شرکت ژاپنی چه زمان به این شایعات واکنش نشان خواهد داد.

بخوانید  God of War Ragnarok: All Jewels of Yggdrasil



منبع به‌تازگی اخبار خوشحال کننده‌ای برای طرفداران سری بازی‌های Silent Hill در حال انتشار است. چند روز قبل بود که اولین تصاویر از نسخه‌ی ریمیک بازی Silent Hill 2 به بیرون درز پیدا کرد. براساس گزارش‌ها، وظیفه‌ی ساخت و بازسازی Silent Hill 2 بر عهده‌ی استودیو لهستانی بلوبرتیم قرار دارد. داسک گولم، افشا کننده‌ی مطرح بازی‌های ژانر ترس و بقا هم در گزارشی مدعی شد که تصاویر منتشر شده‌ی قبلی، مربوط‌به نسخه‌ی آزمایشی و مراحل اولیه‌ی توسعه‌ی بازی می‌شود و به همین دلیل نباید خیلی انتظار کیفیت بالایی از تصاویر لیک شده داشت. در قسمت پایین می‌توانید نسخه‌ی با کیفیت‌تر تصاویر منتشر شده‌ از Silent Hill 2 Remake را مشاهده کنید.

تصویر لو رفته از نسخه‌ی ری‌میک بازی Silent Hill 2

تصویر لو رفته از بازی Silent Hill Sakura

تصویر لو رفته از بازی Silent Hill Sakura