لوگوی بازی EA Sports FC رونمایی شد

در همین حال، الکترونیک آرتز به تازگی صفحه بازی EA Sports FC را در وب سایت رسمی خود راه اندازی کرده و به طور رسمی لوگوی خود را به نمایش گذاشته است. متاسفانه اطلاعات بیشتری از این بازی در دسترس نیست و تنها مشخص است که در ماه جولای (تیر/مرداد) شاهد اطلاعات بیشتری از EA Sports FC خواهیم بود. علاوه بر این، شرکت های سونی و مایکروسافت لوگوی بازی جدید فوتبال الکترونیک آرتز را در وب سایت رسمی خود منتشر کرده اند.

دقایقی پیش کمپانی Electronic Arts لوگوی رسمی بازی EA Sports FC را معرفی کرد.

نیک ولودیکا از EA Sports FC در بیانیه ای گفت: ما به مدت 30 سال در حال توسعه یک تجربه تاریخی و برتر هستیم که جامعه جهانی فوتبال را گرد هم آورده است. همچنین این روند را برای آینده هواداران ادامه خواهیم داد.» وی در ادامه سخنان خود افزود:EA Sports FC نماد ورزش، نماد نوآوری و تغییر خواهد بود. ما همچنین بسیار هیجان زده هستیم که محتوای بیشتری را در ماه جولای منتشر کنیم.”

حال باید منتظر ماند و دید که الکترونیک آرتز چه محتوایی از این بازی را در فصل تابستان به نمایش می گذارد. نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟

سال گذشته بود که الکترونیک آرتز اعلام کرد دیگر برای انتشار بازی سالانه فیفا با فدراسیون فیفا همکاری نخواهد کرد و شاهد بازی فوتبال خود الکترونیک آرتز خواهیم بود. همچنین مشخص شد که EA Sports FC نام بازی است که امسال شاهد آن خواهیم بود.

بخوانید  اعلام تاریخ پخش فصل ۴ سریال You