لوگوی استودیو Naughty Dog قبل از The Game Awards 2022 تغییر می کند

استودیو ناتی داگ به تازگی لوگوی جدیدی برای صفحات خود در شبکه های اجتماعی مختلف قرار داده است. لوگوی جدید این استودیو دقیقا همان طرح قدیمی و معروف پنجه است با این تفاوت که در لوگوی جدید شاهد یک پنجه آبی یخ زده بر روی عکس پروفایل اکانت های Naughty Dog در شبکه های اجتماعی مختلف مانند توییتر هستیم.

این تغییر در حالی اتفاق افتاد که تنها حدود یک هفته تا آغاز مراسم جوایز بازی باقی مانده بود. امسال باقی می ماند. این موضوع باعث شده تا بسیاری از طرفداران تصور کنند که تغییر لوگوی Naughty Dog ممکن است نشان دهنده این باشد که این استودیو به زودی از بازی جدید خود رونمایی خواهد کرد، از سوی دیگر برخی معتقدند تغییر لوگوی Naughty Dog به دلیل نزدیک شدن به ایام پایانی سال جاری میلادی شروع فصل زمستان

در نهایت، گروهی از علاقه مندان بر این باورند که تغییر لوگو ممکن است به این معنی باشد که به زودی شاهد اخبار به روز رسانی نسل بعدی The Last of Us 2 از استودیو Naughty Dog خواهیم بود.

به تازگی استودیو ناتی داگ لوگوی خود را در شبکه های اجتماعی مختلف تغییر داده است.

لوگوی جدید استودیو ناتی داگ

در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که تمامی موارد فوق فقط تئوری های طرفداران بازی های ویدیویی هستند و هیچ کدام رسمی نیستند. برای اطلاعات بیشتر باید منتظر واکنش ناتی داگ به تغییرات لوگوی این استودیو در آینده باشیم.

لوگوی جدید استودیو ناتی داگ

در این میان، نظریه دیگری وجود دارد مبنی بر اینکه Naughty Dog به انتشار بازی God of War Ragnarok اشاره می کند. با این حال، این نظریه نمی تواند بسیار درست باشد; چرا که چند هفته از انتشار این بازی می گذرد و شاید پس از این مدت دیگر دلیلی برای ذکر خدای جدید جنگ وجود نداشته باشد.

بخوانید  آواتار: مرزهای پاندورا - 14 چیز که ای کاش قبل از بازی می دانستم

به نظر شما دلیل تغییرات لوگوی ناتی داگ چیست؟ نظرات خود را در این مورد با ما در میان بگذارید.