لغو سریال Resident Evil پس از یک فصل توسط نتفلیکس

تا به حال، چندین فیلم برگرفته از بازی‌های Resident Evil ساخته شده است که برخی از آن‌ها به موفقیت‌های مالی زیادی هم دست پیدا کردند. اما شاید بتوان گفت که تا به امروز، Welcome to Raccoon City، با بیشترین بهره‌گیری از داستان بازی‌ها تولید شده است. بااین‌حال، بیشتر فیلم‌های Resident Evil با استفاده از عناصر اصلی دنیای بازی‌ها، داستان منحصر به خودشان را دارند.



منبع

سریال Resident Evil، داستانی جدید و چند خطی را در دنیای بازی‌ها روایت می‌کند. در یکی از خطوط زمانی، Umbrella Corporation در راکون سیتی تأسیس شده است. در همین حین آلبرت وسکر و دو دختر او، جید و بیلی به آن‌جا نقل مکان می‌کنند.

براساس گزارش‌های جدید، پخش سریال Resident Evil بعد از تنها یک فصل به‌طور کلی کنسل شد.

سریال دو خط زمانی جداگانه را دنبال می‌کند. داستان راکون سیتی جدید و ۱۴ سال بعد از اینکه ویروس تی بسیاری از آدم‌ها را به نابودی کشاند. باوجود اینکه سریال، داستان هیچ یک از بازی‌ها را روایت نمی‌کند، ولی شاهد حضور هیولاهایی مثل Licker در سریال Resident Evil هستیم.

به گزارش ددلاین، نتفلیکس قصد تمدید سریال Resident Evil را برای یک فصل دیگر ندارد. این سریال در تاریخ ۲۳ تیر (۱۴ ژوئیه) که در هشت قسمت تولید شده، در دسترس کاربران نتفلیکس قرار گرفت. در ابتدا، این سریال کار خودش را با قرار گرفتن در بین ۱۰ سریال پربیننده آغاز کرد، اما به تدریج با بازخوردهای منفی منتقدین و علاقه‌مندان، آمار بیننده‌های سریال هم کاهش پیدا کرد.