لغو ساخت بازی Battlefield Mobile توسط Electronic Arts

الکترونیک آرتز علاوه بر پشتیبانی از بازی Battlefield 2042 در حال توسعه تعدادی از پروژه های Battlefield است که توسط تیم های متعددی مانند استودیو Ridgeline Games و Ripple Effect Studio روی آنها کار می کنند. گزارش هایی نیز منتشر شده است که حکایت از شروع کار استودیو DICE بر روی نسخه بعدی بازی Battlefield دارد.

در میان جدیدترین اخبار بازی ها متوجه می شویم که الکترونیک آرتز تصمیمات مهمی در خصوص فعالیت خود در زمینه بازی های موبایل گرفته است. الکترونیک آرتز نه تنها تصمیم گرفته است که به پشتیبانی از Apex Legends Mobile پایان دهد، بلکه اعلام کرده است که توسعه Battlefield Mobile را متوقف خواهد کرد.

EA در بیانیه ای اعلام کرد: ما تصمیم گرفته ایم توسعه بازی موبایل Battlefield را متوقف کنیم. همانطور که صنعت بازی تکامل یافته است و رویکرد ما برای ایجاد یک اکوسیستم یکپارچه برای Battlefield تکامل یافته است، تصمیم گرفتیم مسیر خود را تغییر دهیم تا دیدگاه خود را برای این فرنچایز بهتر نشان دهیم و انتظارات بازیکنان را برآورده کنیم. ما متعهد به کشف پتانسیل عظیم بتلفیلد هستیم. ما سخت در حال کار بر روی تکامل Battlefield 2042 هستیم و مشغول پیش تولید نسخه های آینده Battlefield در استودیوهای خود در سراسر جهان هستیم.

الکترونیک آرتز تایید کرده است که توسعه Battlefield Mobile را برای تمرکز بر نسخه های پولی این سری متوقف کرده است.

نسخه موبایلی بازی Battlefield مدت زیادی است که در حال توسعه است و جزئیات و تصاویر منتشر شده در پلی استور حاکی از عرضه آن در آینده ای نه چندان دور است. با این حال، الکترونیک آرتز اعلام کرده است که به دلیل تغییرات اخیر در برنامه های سری Battlefield تصمیم به لغو توسعه Battlefield Mobile دارد.

بخوانید  5 jeux qui devraient devenir des séries ! | De Red Dead 2 à Metal Gear