قیمت پی ال سی زیمنس,خرید CPU زیمنس,Siemens PLC

قیمت پی ال سی زیمنس,خرید CPU زیمنس,Siemens PLC

زیمنس یک شرکت آلمانی با سابقه طولانی در توسعه و تولید محصولات اتوماسیون به‌شمار می‌رود. این شرکت، پی ال سی‌های متفاوتی را در کلاس‌ها و دسته‌های فراوانی برای برآورده‌سازی نیازهای متفاوت فرایندهای اتوماسیون طراحی و تولید کرده است. علاوه بر مقایس‌پذیری، هر PLC ساخت زیمنس از ویژگی‌هایی مانند عملکرد بالا،‌ طراحی نوآورانه،‌ خطایابی آسان،‌ ایمنی و امنیت یک‌پارچه نیز بهره‌مند است. مراجعه به نمایندگی پی ال سی زیمنس بهترین راه برای تهیه محصولات اصلی این شرکت است. علاوه بر این، با مراجعه به نمایندگی، افراد می‌توانند با سایر محصولات اتوماسیون این شرکت و جزئیات کارکرد آنها آشنا شده و در صورت لزومt این محصولات را نیز برای بالاترین میزان مطابقت میان دستگاه‌های خطوط اتوماسیون تهیه نمایند.

پی ال سی زیمنس (مناسب ترین قیمت plc زیمنس)

در این حالت می توانیم فرآیند روشن یا خاموش کردن و کنترل موتور را با استفاده از کلیدها انجام دهیم. اجازه دهید مجموعه ورودی، پردازنده و خروجی را در این مثال یک پی ال سی بنامیم. در چنین سیستمی با فشاردادن کلید، یک سیگنال برای واحد ورودی PLC ارسال می شود.

  • طراحی ماژولار و بدون فن، پیاده‌سازی آسان ساختارهای توزیع‌شده همراه با قابلیت جابه‌جایی آسان، SIMATIC S را به گزینه‌ای مناسب جهت کنترل طیف گسترده‌ای از فرایندها مبدل کرده است.
  • از Plc زیمنس معمولا برای کنترل و مدیریت فرایندهای گوناگون صنایع مانند تولید، مونتاژ و… استفاده می شود.
  • دلتا برای کاربردهای کنترل موقعیت و Positioning، کمیت های آنالوگ، پروسه ها و عملیات سیکوئنسی و … سی پی یو های خاصی را معرفی کرده است.
  • این نوع از پی ال سی زیمنس قادر به انجام کارهای کنترلی بوده و همچنین امکان اعمال کردن فانکشن های مختلف توسط صفحه کلید و همچنین مشاهده پیغام ها و رخدادهای مختلف بر روی نمایشگر آن وجود دارد.
  • CPU استانداردی که برای سری AS طراحی شده است، دارای پردازنده‌های 32 بیتی است که می‌توانند سرعت را به طور قابل‌توجهی افزایش دهند.
بخوانید  فروشگاه آسانسور بازرگانی رایا آسانسور

اما برای درک بهتر اینکه plc چیست و چه کاربردهایی در صنعت دارد پیشنهاد میکنیم به منوی بالای سایت و بخش مفاهیم اولیه نگاهی بیندازید. یکی از قدیمی ترین پی ال سی های زیمنس است که امروزه تولید آن در کارخانه متوقف شده اما ممکن است بسیار از کارخانه هایی که از قبل آن را خریداری نموده اند، هنوز هم آن را مورد استفاده قرار دهند. Plc زیمنس یک کنترل کننده برنامه پذیر و منطقی است که به دلیل سهولت عمل کنترل، برنامه ریزی صحیح، عیب یابی آسان و اطمینان بالا، یکی از پرکاربردترین تجهیزات برق صنعتی به شما می رود. از Plc زیمنس معمولا برای کنترل و مدیریت فرایندهای گوناگون صنایع مانند تولید، مونتاژ و… استفاده می شود. شرکت پیشرو صنعت نوین با بیش از یک دهه تجربه با هدف تامین و توزیع تجهیزات صنعتی شروع به فعالیت کرده است.

PLC سری 1200 Siemens به عنوان یکی از محصولات مهم S7 این شرکت شناخته میشود. سری 300 پی ال سی های S7 کمپانی زیمنس، یکی از پرکاربردترین plcهای کنونی در دنیا است. این سری از plcها به صورت ماژولار هستند که این ماژولها به سادگی قابل توسعه بوده و متنوع خرید plc زیمنس نیز هستند.

ساختار کنترلرهای S به صورت فشرده طراحی شده است تا ضمن اشغال فضای کمتر، با ساختاری بسیار پیشرفته و ضریب امنیت بالا، بهترین گزینه برای کنترل امنیتی در صنایع باشند. تابع Trace امکان آنالیز مقادیر دیجیتال و آنالوگی که وارد Cpu می‌شوند را می‌دهد و با برنامه‌نویسی دقیق‌تری که انجام می‌دهد، به عیب‌یابی سریع می‌رسد. می‌توان با استفاده از PLCSIM سخت‌افزار یک سیستم کنترلی کامل را پیکربندی، برنامه‌نویسی و نهایت بدون هیچ سخت‌افزار دیگری آن را تست کرد. این امر با تعریف رمز عبور برای سطوح مختلف دسترسی به کنترلر میسر می‌شود.

بخوانید  دانلود پابجی موبایل PUBG Mobile 2 4.0 نصب آپدیت جدید اندروید | 1gamer

با این کار فقط برنامه‌نویس و کاربر می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند و در صورت لزوم در آن تغییراتی اعمال نمایند. تاچ پنل یا رابط کاربری ماشین و انسان ، واسط بین فرآیند یا دستگاه و عملگر است. در اصل، این پنل یک اپراتور بوده تا ابزار اصلی و سرپرستان خط برای هماهنگی و کنترل فرآیندها و ماشین آلات صنعتی و تولیدی از آن استفاده نمایند. های دریافت شده را پردازش می‌کند و سیگنال‌های فرمان را به واسطه واحد خروجی طبق برنامه‌های از قبل تعیین شده ارسال می‌کند. در پایان نیز تجهیزات وصل شده به بخش خروجی از طریق سیگنال‌های فرمان کنترل خواهند شد.

با معرفی پی ال سی‌ها، دستگاه‌های کنترل آنالوگ مبتنی بر رله تا حد زیادی منسوخ شده‌اند؛ زیرا که سیستم‌های رله بسیار پیچیده و مستعد خطا هستند. به بیان دیگر، پس از معرفی PLC در دهه 1960 میلادی، این کامپیوترهای فشرده و بهینه به سرعت به یکی از مهم‌ترین اجزای فرایندهای صنعتی تبدیل شدند. این مدل به لحاظ تعداد بیت حافظه ، دقت تایمر و شمارندها نسبت به مدل های 300 و 200 برتری کامل دارد. پی ال سی SV-400 زیمنس کاملا ماژولار بوده و قابلیت کنترل تمامی پروژهای صنعتی را دارا می باشد. در کاردهای کوچک و متوسط بهتر است از این نوع از پی ال سی استفاده گردد.

شبکه ارتباطی دوم که امروزه در حال گسترش است و روز به روز استفاده از آن در قطعات صنعتی بیشتر می شود شبکه اترنت است. این شبکه ارتباطی به خاطر سرعت بالای خود و همچنین استفاده در فواصل زیاد بسیار ارزشمند تر از شبکه قبلی است. در حرفه و تخصص خود همیشه آرزو داشتیم وب‌سایت مرجعی در بین فارسی‌زبانان باشد که تمامی اطلاعات حوزه اتوماسیون صنعتی را درون خود جای داده باشد؛ ایران اتوماسیون تحقق این آرزو است… از مهمترین ویژگیهای این سری میتوان به سازگاری تنظیمات شبکه مختص مشتری، طول عمر کاری بالا، امکان تخصیص رمز برای عملیات نمایشگر از طریق برنامه TIA Portal و امکان جداسازی نمایشگر از برق در حین کار اشاره کرد. از دیگر ویژگیهای این سری میتوان به سرعت عملکرد بسیار بالا در حد میلی ثانیه، تنوع مدلها در دو ساختار کامپکت ماژولار، طول عمر بالا و استهلاک مکانیکی پایین و … اشاره کرد. قبل از هر چیز بهتر است اشاره ای کنیم به اینکه خرید plc مد نظر شما باید بر اساس چه معیارهایی باشد.

بخوانید  بازی پابجی موبایل PUBG MOBILE در ایران حذف و فیلتر شد پلی مگ | 1gamer

مزایای سری پی ال سی زیمنس S7-300