قیمت نسخه فایرفلای The Last of Us Part 1 در eBay به ۶۰۰ دلار رسید

محتویات The Last of Us Part I Firefly Edition

هفته‌ی گذشته استودیو Naughty Dog اعلام کرد که درکنار عرضه‌ی دوباره‌ی The Last of Us Part 1 Firefly Edition در آمریکا، امیدوار به ارائه دادن فرصت خرید این نسخه‌ی کلکسیونی بازی به کاربرهای اروپایی است. بازی لست آو آس پارت ۱ کنسول پلی استیشن 5 اکنون برای کامپیوتر نیز در دست توسعه قرار دارد. با اینکه تاریخ انتشار نسخه PC مشخص نیست، اما مدتی قبل یکی از کارمندهای ناتی داگ ادعا کرد که این نسخه با فاصله‌ی زمانی کوتاهی از نسخه PS5 در دسترس قرار می‌گیرد.



منبع

روز شنبه نسخه‌ی فایرفلای بازی The Last of Us Part 1 دوباره در فروشگاه پلی استیشن دایرکت در دسترس قرار گرفت و موجودی آن در کمتر از یک دقیقه به پایان رسید. این موضوع باعث شد که این نسخه‌ی کلکسیونی با قیمت بسیار زیادی در eBay به فروش گذاشته شود. موجودی این نسخه‌ی ۹۹.۹۹ دلاری که منحصرا ازطریق فروشگاه PlayStation Direct در آمریکا به فروش می‌رسد، در نخستین موج فروش در کمتر از یک ساعت به پایان رسیده بود.

Firefly Edition به‌عنوان گران‌ترین نسخه‌ی لست آو آس پارت ۱ بار دیگر در ساعت ۸:۰۰ روز شنبه ۱۲ شهریور در آمریکا موجود شد، اما به‌سرعت موجودی آن به پایان رسید. از آن زمان این بازی با قیمت‌های بین ۳۵۰ تا ۶۰۰ دلار در eBay به‌فروش گذاشته شد. نسخه‌ی ویژه The Last of Us Part 1 شامل بازی اصلی، بسته‌ی الحاقی Left Behind، یک محفظه فلزی (Steel Case)، کمیک ۴ جلدی American Dreams نیل دراکمن، یک تصویر کاور تازه و تعدادی محتوای درون بازی است.

بخوانید  همکاری وینس گیلیگان با ری سیهورن برای تولید سریالی تازه برای اپل

پس از اتمام مجدد موجودی The Last of Us Part 1 Firefly Edition در عرض چند ثانیه، کاربرها این نسخه‌ی کلکسیونی را با قیمت بسیار زیاد در eBay به فروش گذاشتند.

یکی از کاربرها در توئیتر با نام Vlcheshire99 راجع به خریداری نسخه‌ی کلکسیونی بازی گفت: «کل شب را بیدار ماندم تا فرصتی برای تهیه‌ی The Last of Us Part 1 Firefly Edition داشته باشم. من حتی فرصت افزودن محصول به سبد خرید پیش از اتمام موجودی را پیدا نکردم. از این بابت ناراحت هستم. شانس تهیه‌ی آن را به‌دست نیاوردم، اما فردا نسخه‌ی معمولی آن را خریداری می‌کنم». کاربر دیگری با نام Megvondriska در این‌باره اظهار داشت: «موجودی نسخه‌ی فایرفلای در کسری از ثانیه تمام شد».