قیمت دکمه آسانسور

قیمت پنل شستی آسانسور به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت واشر کابین کف و آسانسور بسته به نوع سفارش مشتری اعم از لمسی یا معمولی قیمت های متفاوتی خواهد داشت.

 

از ویژگی های بارز محصولات می توان به اجرای پنل های کنترلی و نشانگر باکیفیت و شیشه های مصنوعی روشن، نور پس زمینه برجسته، دکمه آسانسور استیل ضد زنگ با تایید تماس LED و تجهیزات فنی مانند کنترل از راه دور دیجیتال و سیستم های دزدگیر اشاره کرد. ناگفته نماند که تمامی کنترل ها و اطلاعات کاربر با استاندارد EN 81-70 مطابقت دارد و با نیازهای افراد ناتوان سازگار است.

 

راندمان شستی آسانسور:

برنامه ریزی دقیق و مطمئن نصب دقیق و خدمات پسند، مواد با کیفیت بالا، سطوح کاربردی، اطلاعات کاربر محور و طراحی دقیق، جزئیات هوشمند روشویی ها را تضمین می کند.

 

راحتی و امنیت تابلوهای کنترل:

برای قطعات تجهیزات، سیستم های پنل کنترل ارگونومیک، کارایی، اطلاعات دقیق و مواد با کیفیت بالا مطابق با استانداردهای اروپایی توسعه یافته است. پنل های باکیفیت زیبا برای مشتریانی که از طراحی آسانسور خود انتظار طراحی ارگونومیک، فنی و بهینه، تغییرپذیری و انعطاف پذیری دارند.

 

قیمت پنل سازندگان آسانسور احضار انگشت شست چقدر است؟

سیستم صفحه نمایش لمسی آسانسور Touch To Go یک راه حل دیجیتالی است که جایگزین کلید آسانسور فشاری سنتی شده است، صفحه نمایش لمسی از نظر مشخصات فنی، کیفیت، سهولت استفاده و طراحی و مهندسی خلاقانه متمایز است. قیمت صفحه نمایش لمسی ما کاملا منصفانه و پایین ترین قیمت در بازار ایران است. ما همچنین دوست داریم قیمت صفحه نمایش را نشان دهیم. راه حل فنجان مقرون به صرفه است اما بدون به خطر انداختن کیفیت، سهولت استفاده یا نوآوری. صفحه نمایش لمسی به طور کامل توسط تولید می شود و ما هر مرحله از تولید را کنترل می کنیم. محبوبیت صفحه نمایش های ما به این معنی است که می توانیم در مقادیر زیاد تولید کنیم و هزینه های خود را پایین نگه داریم.

بخوانید  کالاف دیوتی موبایل فصل 1 call of duty mobile دانلود بازی کالاف دیوتی + « دیتا » | 1gamer

قیمت خرید بی نظیر و کمترین میزان خرابی در بازار، پنج سال گارانتی و خدمات کامل در محل و مصرف کم انرژی را با هم ترکیب کنید و می توانید به کمترین هزینه کل مالکیت از هر صفحه در بازار دست یابید.

 

قیمت نمایشگر کابین آسانسور

بهترین قیمت صفحه نمایش های 7 اینچی، 10 اینچی و بالاتر را از ما دریافت کنید. پنل IPS 4K Ultra HD بهترین تجربه ممکن را برای شما تضمین می کند. فقط از بهترین پنل های ال جی استفاده می شود. با زاویه دید 178 درجه، محتوای این صفحه نمایش به لطف فناوری IPS و Anti-glare Pro برای همه قابل مشاهده است.

 

چه نوع پنل آسانسور مناسب است؟

یکی از نکاتی که در انتخاب شستی آسانسور باید مورد توجه قرار گیرد، انتخاب صحیح پنل شستی آسانسور است. شما باید این قسمت را با توجه به نیاز خود و مکانی که آسانسور در آن قرار دارد انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر در مکانی با رطوبت بالا زندگی می کنید، انتخاب پنل شستی آهنی برای آسانسور خود به دلیل احتمال زنگ زدگی مناسب نیست. به عنوان مثال دیگر، اگر آسانسور شما باربری و صنعتی است یا در مکانی با تردد زیاد است، استفاده از پنل شیشه ای آسانسور انتخاب اشتباهی است.

انتخاب پنل مناسب با مشاوره شرکت آسانسور شما می تواند به طول عمر آن و کارایی بهتر آسانسور کمک کند.

پنل های فولادی برای آسانسورهایی که صفحه واشر آنها فشرده و به صورت رو به رو نصب می شود مناسب است.

پنل های شیشه ای از شیشه سکوریت ساخته شده اند و مقاومت بالایی دارند. این نوع پنل ها برای آسانسورهای لوکس بسیار مناسب هستند. پنل شیشه ای جلوه زیبایی به آسانسور شما می دهد. ضخامت شیشه به کار رفته در این نوع شستی آسانسور بین چهار تا شش میلی متر می باشد. سینک های شیشه ای را می توان در رنگ های مختلف استفاده کرد، البته مشکی بیشترین برد را در آسانسورهای فعلی دارد.

بخوانید  کالاف دیوتی موبایل فصل 1 call of duty mobile دانلود بازی کالاف دیوتی + « دیتا » | 1gamer

بهترین گزینه برای پنل های شیشه ای استفاده از شستی فراخوان آسانسور لمسی است که زیبایی آن را دو چندان می کند. البته می توانید از شستی فولادی پرس شده در پنل های شیشه ای نیز استفاده کنید و محدودیتی در انتخاب نوع آن وجود ندارد.

در مورد استفاده از شستی لمسی و لمسی باید به این نکته توجه کنید که این نوع صفحه نمایش لمسی در ساختمان های قدیمی، پرتردد، مناطق مرطوب و صنعتی قابل نصب نیست.

در حال حاضر یکی از پرکاربردترین شستی آسانسورهای مورد استفاده در ساختمان ها شستی آسانسور فشاری یا مکانیکی می باشد. در این نوع دکمه آسانسور ها جنس دکمه آسانسور معمولاً از فولاد یا پلاستیک آبکاری شده است. به نظر می رسد نوع پلاستیکی آن مقرون به صرفه تر باشد، اما با گذشت زمان شکل خود را از دست می دهد و پنل را زشت می کند. نوع استیل علاوه بر زیبایی بیشتر، استحکام و طول عمر بیشتری نیز دارد.

انواع نشانگر کف

نشانگر طبقه یا شمارنده یکی دیگر از اجزای شستی احضار آسانسور است. این نشانگرها دیجیتال هستند و شماره طبقه و توقف آسانسور را به کاربر نشان می دهند. شاخص ها به سه دسته زیر تقسیم می شوند.

مشبک

بخش

LCD

اگر بخواهیم این سه گزینه را به اختصار با هم مقایسه کنیم لازم است بدانیم که نوع نشانگر سگمنت پرکاربردترین نوع در صنعت آسانسور فعلی است و از نظر قیمت ارزان ترین نوع است. از طرفی نوع LCD از نظر قیمت گران ترین نوع آن است.

 

برای راهنمایی و استعلام قیمت با مشاوران متالیفت تماس حاصل فرمایید

بخوانید  سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty: Warzone 2 حداقل و ایده آل ترین سیستم پلی مگ | 1gamer