قیمت دستگاه تصفیه آب شش 6 مرحله ای Ace۰۲ بیز کالایاب 09101935851

قیمت دستگاه تصفیه آب شش 6 مرحله ای Ace۰۲ بیز کالایاب 09101935851

فیلترهای الیافی ACE از مواد پروپیلن با دقت ۵ میکرون ساخته شده اند و قادر به تصفیه و حذف رسوبات، شن و ماسه، گل و لای، میکروارگانیسم ها، جلبک ها، زنگار لوله های فرسوده، و مواد معلق موجود در آب می https://shopkalayab.ir/ باشند. این فیلتر یکی از اجزای اصلی دستگاه های تصفیه آب است و حذف آن سبب خسارات جدی به دستگاه و پایین آمدن کیفیت آب تصفیه شده می شود. این فیلتر موجب بهبود کارکرد و طول عمر فیلتر کربن مرحله دوم و سوم، بالا بردن طول عمر فیلتر ممبران و کم کردن هزینه های تعویض فیلتر خواهد شد. جهت نصب دستگاه تصفیه آب ۷ مرحله ای ACE ۱۰۱ و فعال سازی گارانتی حتما با شماره تلفن تماس مرکز پشتیبانی و فعال سازی گارانتی بیزکالا تماس حاصل فرمایید. قابل ذکر است عزیزانی که این دستگاه را خریداری می نماییند حتما باید برای نصب اولیه دستگاه با پشتیبانی شرکت دکتر بیز ارتباط بر قرار کنند تا دستگاه شامل گارانتی شود در غیر اینصورت شرکت محترم دکتر بیز هیچگونه مسئولیتی در قبال خرابی دستگاه تصفیه آب بیز ندارد. فروش دستگاه تصفیه آب خانگی شش مرحله ایی آکوا 7 دستگاه تصفیه اب خانگی aqua7 مطابق با تکنولوژی RO ( اسمز معکوس یا آب شیرین کن) برای مکان هایی که آب ورودی دارای مقادیر بیش از حد نرمال جامدات محلول می باشد، طراحی شده است.

  • عالی هست .قیمتش خوبه .آب راحت تصفيه میکنه.یک منبع بزرگ داره که آب تصفيه شده داخلش جمع می‌کنه و با خیالت راحت میتونین بدون آب میل کنید .هر ۶ ماه هم بایستی فیلترش عوض بشه .درکل راضیم.
  • سلام Mebrahimi۱۳۷۳ دوست عزیز، زمان تعویض فیلترها بر حسب درجه سختی آب در شهرهای مخلتف متفاوت هست که در زمان نصب، توسط نماینده سنجش و به شما اعلام می گردد.
  • در نوع ارگانیک این فیلترها، میزان املاح آب پس از عبور از سنگ های معدنی، پایش و کنترل شده و در صورت نیاز غنی سازی طبیعی انجام می شود.
  • استفاده از دستگاه تصفیه آب بیز باتوجه به ضمانت این دستگاه جای تردید نمیگذارد هر خانه‌ ای به این دستگاه احتیاج دارد.
بخوانید  دانلود کلش آف کلنز Clash of Clans بازی استراتژی محبوب اندروید | 1gamer

من این محصول رو جایی دیگه اشنا شدم که قیمت هشت میلیون تومن گفتند ولی اینکه شما با تخفیف گذاشته بودید و سودتون روکمتر کردید به گفته خودتون وقتی بهشون گفتم گفتند که اصل نیست محصول و تقلبیه و.. این فیلتر به هیچ عنوان نباید از دستگاه حذف بشود چراکه ضررات جبران ناپذیری به دستگاه وارد می شود. درج آگهی در سایت ایستگاه رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد. استفاده از نمونه های تقلبی که در بازار به وفور یافت می شود به هیچ عنوان توصیه نمی شود زیرا احتمال استفاده از مواد شیمیایی یا زغال سنگ در آن وجود دارد.

دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای Ace-101 با پک اضافه فیلتر دکتر بیز

به طوری که به ازای هر دو بار تعویض فیلترهای پیش تصفیه، فیلترهای مرحله پنجم و ششم نیاز به تعویض خواهند داشت. برای تولید این فیلتر از مواد اولیه کاملا بهداشتی و کربن فعال پایه گیاهی استفاده می شود. کربن مرغوب به کار رفته در این فیلتر طعم و بوی بد آب را اصلاح کرده و املاح آلی شامل کلر و مشتقات آن مانند وایتکس، آب ژاول و تری هالومتان و مواد شوینده و سموم کشاورزی موجود در آب را حذف می کند و قادر به حذف ۸۰ درصد املاح آب است. دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای ACE-101 دارای فیلترهای مرغوب و درجه 1 می‌باشد که مجهز به مخزن 12 لیتری ضدزنگ است.

خدمات مشتریان شهر بیز

این محصول از یک فیلتر الیافی، دو فیلتر کربن فعال، یک فیلتر پست کربن و یک فیلتر مینرال تشکیل شده است. هدف از ایجاد “سی سلامتی” ، آموزش و آگاهی عموم مردم در راستای آشنایی با محصولات ارگانیک و سوق دادن به مصرف مواد غذایی طبیعیبرای سلامتیبیشتر در جهت جلوگیری از بروز انواع بیماری‌ها و کسر هزینه‌های درمانی در درازمدت بوده و خواهد بود. وظیفه فیلترهای مینرال افزودن مواد و املاح معدنی مورد نیاز بدن است. (مینرال به معنای معدنیست) جوری طراحی شده است که معمولا املاحی چون منیزیم، سدیم، پتاسیم و … را به آب اضافه کند و سبب تنظیم املاح معدنی آب شود. من 2 میلیون پول دادم و این دستگاه را اوردند و نصب کردند ولی به نظرم کشکه .

بخوانید  خرید Clash Of Clans جم کلش آف کلنز پیدو گیم | 1gamer

همان گونه که از نام آن مشخص است دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای دکتر بیز از 6 نوع فیلتر 5 و 6 تصفیه با کارایی متفاوت تشکیل شده و وجود این فیلترها به ترتیب سبب ایجاد بهترین عملکرد جهت تصفیه آب انجام خواهند داد. همان گونه که گفته شد دستگاه تصفیه آب صنعتی شرکت بیز از برترین های بازار مصرفی شناخته شده و با توجه به فیلتراسیون آن که با شیوه ای نوین و مدرن در کشور ما تولید شده هیچ گونه آسیبی به محیط زیست وارد نخواهد کرد. این دستگاه تصفیه اب دکتر بیز 7 فیلتر دارد که یک آب بسیار سبک و غنی از املاح ضروری بدن را برای افراد تولید می کند. 6 فیلتر بالا و عملکرد بالای دستگاه تصفیه آب ۶ مرحله ای بیز باعث شده است که این دستگاه محبوبیت زیادی در میان رقبای خود به دست آورد همچنین با توجه به عملکرد خوب آن قیمت تصفیه آب شش مرحله ای بیز بسیار مناسب بوده و می توان آن را براحتی تهیه کرد. سلام Yazdan۸۴۸۴، بله دوست عزیز تلفن تماس مرکز پشتیبانی و فعال سازی گارانتی بیز ۰۲۱۸۸۱۰۵۸۰۲ شرکت در قبال دستگاهایی که بدون هماهنگی با مرکز پشتیبانی بیز نصب شوند هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت و این دستگاهها مشمول گارانتی نخواهند بود. این فیلتر از مواد پلی پروپیلن با دقت یک میکرون ساخته شده و برای حذف ذرات و آلودگی‌ های آب به کار می‌رود.

ضمانت اصل بودن کالا و شرایط قسطی بیزکالا پیش کش اعتمادی است که شما همراهان عزیز به ما دارید. برای شهرهایی که سختی آب بالایی دارند و آلودگی آب زیاد می باشد این تصفیه آب قدرت بالایی دارد. جهت مشاهده تمامی محصولات تصفیه آب بیز می توانید بر روی کلمه دستگاه تصفیه آب بیز کلیک کنید تا با انواع آن آشنا شوید. برای خرید انواع فیلتر تصفیه آب بیز همین الان روی کلمه فیلتر دستگاه تصفیه آب بیز کلیک کنید تا با سرعت هر چه تمام تر صاحب این فلتر ها شوید. استفاده از فیلتر پنج میکرون در دستگاه های تصفیه آب الزامی است و حذف آن از دستگاه باعث خسارات جدی به دستگاه و پایین آمدن کیفیت تصفیه آب می شود. این فیلتر که در مرحله اول دستگاه تصفیه آب نصب می شود، از الیاف پلی پروپیلن با دقت پنج میکرون ساخته شده است و برای حذف رسوبات، مواد معلق و آلودگیهای آب تا ۵ میکرون کاربرد دارد.

بخوانید  خرید کالاف دیوتی وارزون Warzone فارس گیمر | 1gamer