قول کارگردان Tekken 8 به طرفداران: منتظر نسخه بتا این بازی باشید

نظر شما درباره آخرین اخبار Tekken 8 چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

این سازنده در مورد سیستم مورد نیاز Tekken 8 صحبت کرد، اگرچه هنوز مشخصات دقیق آن تایید نشده است، اما گیمرهایی که به دنبال یک تجربه بازی واقعی با وضوح 4K هستند، هر چه سیستم بالاتر باشد، نتیجه بهتری خواهد داشت. هارادا اضافه کرد: “اگر در شرایطی هستید که باید نگران سیستم مورد نیاز Tekken 8 باشید، توصیه می‌کنم روی کنسول بازی کنید.”

در حالی که Bandai Namco قصد دارد تا Tekken 8 را قبل از آوریل 2024 منتشر کند، طرفداران این بازی می‌خواهند در مورد امکان نسخه بتا عمومی بدانند. اکنون به نظر می رسد که توسعه دهندگان برنامه ای برای این بتا دارند. در واقع هارادا اخیرا این موضوع را تایید کرده اما تاریخ دقیقی را اعلام نکرده است. وی افزود: ما همچنان در رویدادهای مختلف در حال انجام تست آلفا هستیم؛ پس منتظر تست بتا بازی باشید.

به گفته کارگردان Tekken 8، بازیکنان می توانند منتظر تست عمومی بتا از این بازی باشند.

بازی Tekken 8 برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس برنامه ریزی شده است. این بازی با Unreal Engine 5 ساخته شده است و از داده های نسخه قبلی استفاده نمی کند. سازندگان، همراه با حذف Rage Drives، مکانیزم‌های گیم‌پلی جدیدی از جمله Heat Burst، Heat Engager و Heat Actions را به بازی اضافه کردند. گزینه ای برای تنظیمات کنترلر نیز برای تجربه راحت تر برای مبتدیان در دسترس خواهد بود.

بخوانید  شما می توانید در CoD: Modern Warfare 2 و Warzone 2 به یک خرگوش عید پاک تبدیل شوید

کازویا میشیما و جین کازاما در Tekken 8 با هم مبارزه می کنند

از زمان معرفی بازی مبارزه ای Tekken 8، Bandai Namco به طور منظم آن را با انتشار تریلرهای رزمی و جزئیات گیم پلی به بازار آورده است. اکنون، کاتسوهیرو هارادا، کارگردان و تهیه‌کننده مجموعه Taken، اخیراً تأیید کرده است که نسخه هشتم از بازگشت نت‌کد و قابلیت‌های چند پلتفرمی پشتیبانی می‌کند.