قفل دیجیتال دستگیره دیجیتال چشمی در دیجیتال دسته بندی محصولات خانه هوشمند کاسپین-خانه هوشمند آکو

چراکه تنها با داشتن رمز و پسورد قفل درب را به راحتی باز می کنید، در نتیجه دیگر هزینه برای قفل سازی و کلید سازی نخواهید پرداخت. قفل اپیک کیفیت ، زیبایی و کارایی از بهترین برند های قفل دیجیتال آپارتمان و ساختمان است که طراحی و ساخت این محصول طبق استاندارد های بین المللی و با تکنولوژی روز دنیا میباشد. بهترین مدل قفل هوشمند درب منزل، قفل های خارجی هستند که کیفیت بالا با ظاهری زیبا دارند اما هزینه آنها نسبت به سایر قفل ها بسیار بالاست.

دستگیره‌های هوشمند انرژی خود را توسط باتری تامین می‌کنند و نیاز به سیم‌کشی برق ندارند. از ویژگی‌های بارز این برند می‌توان به سیستم ضد هک، آلارم هشدار، سیستم آی آر، قفل دوبل، بلوتوث، وای فای، قفل کودک، رمز ادمین و… اشاره کرد. البته این ویژگی‌ها در همه مدل‌های قفل الکترونیکی سامسونگ مشترک نیست. باز کردن قفل درب بدون نیاز به کلید قدیمی یک راه کار بسیار مناسب است. برخی از مدل های قفل هوشمند برای باز شدن تنها به ایستادن شما در مقابل درب نیاز دارند. دستگیره هوشمند نسل جدید حتی قبل از رسیدن جلوی درب و حتی از مناطق دورتر نیز قابل باز شدن و کنترل هستند.

سیستم ضد شوک

این قفل ها دارای مدل ها و قابلیت های بسیاری هستند و مناسب مکان های مختلف هستند. وقتی قفل به گوشی متصل شده باشد شما میتواند تمامی هشدار ها ، تعداد تردد ها و سایر اطلاعات مورد نیاز را به صورت آنلاین مورد بررسی و کنترل قرار دهید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد که می توان برای گروه محصولات قفل هومشند آنلاین ذکر کرد سیستم Hijack یا اعلان خطر در مواقع زورگیری، تهددید و حملات تروریستی است. این نوع قفل ها هم از این مورد محصولات هستند که از انرژی الکتریکی برای تولید خاصیت مغناطیسی بهره می برند.

بخوانید  بهترین منابع کمک درسی پایه دهم | ketabko

قفل های هوشمند اداری و مسکونی تنسر لاک، با بهترین کیفیت و در بیشترین تنوع، میتواند جلوه خاصی به خانه های شما دهد و امنیت آن را تضمین قفل الکترونیک نماید. قفل های هوشمند تنسر لاک در این زمینه، یکی از برترین قفل های موجود در بازار است که به کشور های دیگر صادر میشود. قفل، دستگیره و چشمی های دیجیتال ، نسل جدیدی از قفل‌ در می باشند که قابلیت های امنیتی فراوانی به همراه دارند.

  • فولاد ضد زنگ در جایگاه بعدی قرار دارد و کمترین قیمت هم به آلیاژ روی و درنهایت آلومینیوم می‌رسد.
  • مدیران شرکت در سال های اخیر سعی کرده اند از قفل های هوشمند برای امنیت دفتر خود استفاده کنند.
  • از بهترین آپشن‌های این قفل دیجیتال می‌توان به رمز، کارت، ضد حریق (تحمل درجه حرارت ۱۰۰۰ درجه سانتیگراد)، دارای مغزی ضد سرقت با زبانه هوک، ریموت کنترل، حریم خصوصی و … اشاره کرد.
  • دستگیره‌های هوشمند انرژی خود را توسط باتری تامین می‌کنند و نیاز به سیم‌کشی برق ندارند.
  • این تکنولوژی منحصر به فرد به کاربران این امکان را می دهد تا در هنگامی که مورد تهدید توسط افراد ناشناس قرار می گیرند با اثر انگشت مخصوص و یا یک رمز مخصوص درب را باز نمایند.

اگر هدف شما خرید قفل دیجیتال سامسونگ و حتی کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مدل‌های سامسونگ می‌باشد، می‌توانید با ما در تماس باشید و به‌صورت دقیق از قیمت تا کیفیت قفل مطلع شوید. گزینه ‌های متفاوتی که قفل‌ های الکترونیک برای باز شدن به کاربران ارائه می‌دهند، زیبایی طراحی، امنیت بالا، امکانات مدیریت ورود و خروج به منزل حتی از راه دور و مدیریت هوشمند خانه از امکانات جذابی هستند که هرکسی را برای داشتن قفل دیجیتال ترغیب می‌کند. شرکت بازرگانی کارن کویر مفتخر به ارائه متنوع‌ترین و بروزترین محصولات در زمینه قفل دیجیتال و قفل الکترونیکی به صورت مستقیم و بی واسطه با بهترین قیمت و بالاترین سطح مشتری مداری و ارائه خدمات شبانه روزی می‌باشد.

بخوانید  آموزش شارژ کارتریج پرینتر لیزری وبلاگ تعمیرکارسلام

قفل دیجیتال آپارتمان

قفل دیجیتال دستگیره دیجیتال چشمی در دیجیتال دسته بندی محصولات خانه هوشمند کاسپین-خانه هوشمند آکو