قرارگیری Shadow Tactics در میان بازی های رایگان جدید فروشگاه اپیک گیمز

بازی Shadow Tactics: Blades of the Shogun

بازی Shadow Tactics از استودیوی Mimimi Games یک بازی مخفی‌کاری تاکتیکی است که در دوران Edo ژاپن جریان دارد.

گیم پلی بازی Alba – A Wildlife Adventure

بازی Alba – A Wildlife Adventure یک اثر خوش ساخت از توسعه‌دهندگان بازی‌های Monument Valley و Assemble with Care در استودیو Ustwo Games است که بازیکنان در آن وظیفه نجات یک جزیره مدیترانه‌ای و حیواناتی را دارند که در آن‌جا زندگی می‌کنند.

بازی‌های Alba – A Wildlife Adventure و Shadow Tactics: Blades of the Shogun از تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) تا ۲۴ نوامبر (۳ آذر) در فروشگاه اپیک گیمز استور به‌صورت رایگان قابل دریافت هستند. این دو بازی جایگزین بازی معمایی و علمی تخیلی Filament و شوتر چندنفره‌ی تاکتیکی Rising Storm 2: Vietnam می‌شوند که تا تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) همچنان برای دریافت در دسترس قرار دارند.

فروشگاه Epic Games سال گذشته در مجموع ۸۹ بازی را به‌صورت رایگان در اختیار کاربرهای خود قرار داد. با اینکه تعداد بازی‌های رایگان سال ۲۰۲۱ از ۱۰۳ بازی سال ۲۰۲۰ کمتر بود، اما بازی‌های رایگان اپیک گیمز استور طی سال ۲۰۲۱ در مجموعه ۲۱۲۰ دلار ارزش داشتند. براساس گزارش شرکت اپیک، کاربران فروشگاه آنلاین این شرکت فقط در سال ۲۰۲۱ بیش از ۷۶۵ میلیون بازی رایگان را دانلود کردند.

در همین حین اعضای سرویس Amazon Prime Gaming اکنون می‌توانند ۷ بازی پی سی را بدون پرداخت هزینه دانلود کنند. بازی‌های رایگان Prime Gaming در ماه نوامبر شامل Fallout New Vegas: Ultimate Edition و WRC 9: FIA World Rally Championship و Indiana Jones and the Last Crusade و Last Day of June و Etherborn و Whispering Willows و همچنین Facility 47 می‌شوند. البته نباید فراموش کرد که آمازون پرایم یک سرویس اشتراکی پولی است؛ در حالی که اپیک گیمز، بازی‌ها را به‌صورت رایگان در اختیار تک‌تک کاربرهای فروشگاه دیجیتالی خود قرار می‌دهد.

بخوانید  آخر این هفته چه فیلمی ببینیم؟ | از باغ کلمات را متحرک می کند تا فانوس قرمز را روشن کند



منبع

اپیک گیمز بازی‌های رایگانی را معرفی کرد که طی ماه نوامبر در اختیار کاربرهای Epic Games Store قرار می‌دهد.