قاضی God Of War کریستوفر خواستار پایان دادن به Console Wars است: “Give Yourself A Break”

این بازیگر شخصا برای بازی کریتوس در مجموعه تلویزیونی God of War در استودیو آمازون لابی کرد. با این حال، هنوز اعلامیه رسمی بازیگری برای این سریال اعلام نشده است.

کریستوفر قاضی بازیگر God of War که نقش کریتوس را بازی می‌کند، از جامعه بازی‌ها خواست بدون توجه به پلتفرمی که روی آن بازی می‌کنند، با یکدیگر مهربان باشند. قاضی با حضور در مراسم جوایز بازی BAFTA در پنجشنبه شب، جایی که او جایزه بازیگر نقش اول را برای کریتوس در God of War Ragnarok دریافت کرد، از سخنرانی خود برای دعوت از طرفداران بازی استفاده کرد.

او گفت: از هواداران تشکر می کنم. همانطور که توسط VGC گزارش شده است. قاضی گفت: “با یکدیگر مهربان تر باشید. همه شما بیشتر از چیزی که شما را از هم جدا می کند مشترک هستید.” مهم نیست که چه پلتفرمی را دوست دارید، مهم نیست چه بازی را دوست دارید، همچنان بخشی از جامعه بازی هستید و به خود استراحت می دهید.

این دومین افتخار بزرگ قاضی برای بازی در نقش کریتوس در راگناروک، پس از برنده شدن او برای بهترین اجرا در جوایز بازی در ماه دسامبر است. در آن برنامه، آل پاچینو برنده اسکار جایزه خود را به قاضی تقدیم کرد و آن دو در آغوش گرفتند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



قاضی کریتوس را در God of War در سال 2018 و God of War Ragnarok را در سال 2022 به تصویر کشید. سری Norse God of War اکنون به پایان رسیده است و باید دید که آیا Judge می تواند برای بازی های آینده God of War بازگردد یا خیر.

بخوانید  بهترین بازی های ایفون 2023 | 70 بازی iOS + لینک دانلود

استودیو سانتا مونیکا افزود: “بیایید با احترام به یکدیگر، همه بازیکنان و همه توسعه دهندگان، جامعه خود را جشن بگیریم.”

تیم سازنده God of War قبل از انتشار Ragnarok در نوامبر 2022 از سواستفاده و بازخورد منفی اعضای جامعه بازی‌ها رنج می‌برد. اوضاع به حدی بد شد که توسعه‌دهنده استودیوی سانتا مونیکا بیانیه صادر کند از طرفداران می خواهد تا نظرات خود را با احترام بیان کنند. شور و شوق طرفداران برای سریال God of War “نباید سمی باشد یا به قیمت حیثیت یک انسان تمام شود”.