قابلیت اشتراک گذاری تصاویر در توییتر را از Xbox حذف کنید

بازیکنان همچنان می توانند از نسخه اندروید و iOS برنامه Xbox برای به اشتراک گذاشتن اسکرین شات ها و کلیپ های خود در هر پلتفرمی که انتخاب می کنند، از جمله توییتر، استفاده کنند. اکانت ایکس باکس در توییتر همچنین نحوه ارسال تصاویر از طریق اپلیکیشن موبایل ایکس باکس را اعلام کرد. برای این کار پس از ورود به اپلیکیشن به My Library سپس Capture رفته و پس از انتخاب تصاویر و ویدیوهای خود گزینه Share سپس Twitter را انتخاب کنید.

کنسول های ایکس باکس و نوار بازی ویندوز دیگر به کاربران اجازه نمی دهند تصاویر و کلیپ ها را در توییتر به اشتراک بگذارند.

اگرچه مایکروسافت بیانیه‌ای برای اعلام دلیل غیرفعال کردن قابلیت اشتراک‌گذاری در توییتر از طریق پلتفرم‌های خود منتشر نکرده است، اما احتمالاً مربوط به تغییر قیمت API توییتر است. طبق گزارش رسانه Wired، استفاده از این رابط برنامه نویسی در گذشته رایگان بود، اما از زمان تغییرات، شرکت ها مجبور به خرید بسته Enterprise هستند که بیش از 40000 دلار در ماه هزینه دارد.

به دلیل تغییرات اخیر در نحوه عملکرد Twitter API (رابط برنامه نویسی برنامه)، مایکروسافت امکان اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوها را در کنسول های ایکس باکس و نوار بازی ویندوز غیرفعال کرده است. در حالی که بازیکنان هنوز می توانند اسکرین شات و کلیپ بگیرند و آنها را در پلتفرم های دیگر به اشتراک بگذارند، حساب رسمی ایکس باکس توییتر اعلام کرده است که قابلیت اشتراک گذاری فایل ها در توییتر غیرفعال شده است.

بخوانید  The Definitive Akira Manga Box Set Is Available At A Great Price During Black Friday