فینال – 12 چیز که ای کاش قبل از بازی می دانستم

The Finals یک بازی رایگان از استودیوی Embark است که در حال حاضر در نسخه بتای بسته روی رایانه شخصی قرار دارد. این بر روی Unreal Engine 4 اجرا می شود و دارای یک محیط بسیار تخریب پذیر است. این به‌زودی در Steam منتشر می‌شود و قرار است در تاریخ بعدی برای پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری X|S عرضه شود.

بازی Endgame یک بازی است که در آن تیم های متعدد در محیط های بسیار مخرب برای گرفتن و واریز پول نقد به رقابت می پردازند. این به سبک نمایش بازی با تیم های سه امتیاز در حمله و دفاع انجام می شود. چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد بازی وجود دارد، و در این ویدیو همه چیزهایی که دانستن آن از ابتدا مفید بود را پوشش می دهیم. این شامل دانستن تفاوت های کلیدی بین کلاس های سبک، متوسط ​​و سنگین و نحوه استفاده خلاقانه از تجهیزات و توانایی های آنها می شود.

لیست نکات ما به شما کمک می کند تا روی برخی مهارت های شروع مانند حرکت و تغییر چند تنظیمات تمرکز کنید تا بازی را راحت تر ببینید. ما چیزهایی را که می‌توانید در محیط بردارید، مانند قوطی‌های گوی و سیلندرهای انفجاری، و همچنین چیزهای غیرمنتظره‌ای را که می‌توانید بردارید، مانند مجسمه‌های مرگ تیمتان، پوشش خواهیم داد. ما نقاط مختلف تصمیم گیری و مراحل نه چندان واضح یک مسابقه را پوشش خواهیم داد، مانند زمان حمله و زمان دفاع. این به این معنی است که توضیح دهید چرا حمله گاهی اوقات می تواند بسیار خطرناک باشد، با مجازات های شدید برای از بین بردن تیم شما. در مرحله بعد، خواهیم دید که چگونه با دفاع از Cash-Out-Points، مانند پوشاندن منطقه در گود، از بین بردن پله ها، و راه اندازی تله های جهشی، خلاق باشیم. ما تغییرات تصادفی را که می تواند در مسابقاتی مانند گرانش کم و طوفان های شهاب سنگ رخ دهد، بررسی می کنیم. در نهایت، آنچه را که باید در مورد کلاس‌های شروع و بهترین راه‌های استفاده از سلاح‌ها، تجهیزات و توانایی‌های آن‌ها بدانید، بررسی می‌کنیم. این بدان معناست که با زیپ لاین، تشک های پرش، پتک و قلاب های دست و پنجه نرم خلاق شوید.

بخوانید  Crash Team Rumble یک چرخش مدرن را روی پلتفرمر Mascot قرار می دهد و ممکن است کار کند