فیل اسپنسر می‌گوید دریافت Call Of Duty در سوئیچ «قطعاً» کمی کار می‌برد.



مایکروسافت و نینتندو با شرایطی موافقت کرده اند که در صورت پذیرفته شدن پیشنهاد مایکروسافت برای خرید اکتیویژن بلیزارد، Call of Duty را برای 10 سال آینده به پلتفرم های نینتندو بیاورند. اما اجرای Call of Duty روی سوییچ نسبتاً کم قدرت؟ فیل اسپنسر، مدیر عامل مایکروسافت گیمینگ، می‌گوید شاید این کار به این راحتی نباشد.

صحبت کنید مجله نیویورک تایمزاسپنسر گفت که برای اجرای خوب بازی Call of Duty روی سوییچ، قطعاً باید کارهای زیادی انجام داد.

Lecture en cours: Revue de Call Of Duty: Warzone 2

Dans une interview séparée avec Le Washington Post, Spencer a déclaré que si l’accord de Microsoft pour acheter Activision Blizzard était conclu, la série Call of Duty pourrait ne pas apparaître sur une console Nintendo avant un certain temps. Cela “prendrait probablement un peu de temps” pour sortir un jeu Call of Duty sur une console Nintendo, a déclaré Spencer, bien qu’il n’ait rien dit sur le jeu Call of Duty existant ou futur qui pourrait arriver sur Switch.

En supposant que l’accord de Microsoft soit conclu, Spencer a déclaré qu’il avait l’intention de publier les futurs jeux Call of Duty sur toutes les principales plates-formes en même temps.

“Une fois que nous aurons pris le rythme, notre plan serait que lorsque [a Call of Duty game] روی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی راه‌اندازی می‌شود که همزمان روی نینتندو نیز در دسترس خواهد بود.»

اسپنسر وقتی از ماینکرافت پرسیده شد که آیا سوئیچ ماشینی به اندازه کافی قادر است که Call of Duty را بدون مشکل اجرا کند یا خیر. او گفت که مایکروسافت “کار خاصی” انجام خواهد داد تا به اجرای صحیح هر بازی بر روی سوییچ کمک کند تا “پشتیبانی کامل از پلتفرم خود” داشته باشد. او اشاره کرد که چگونه مایکروسافت در حال حاضر این کار را با نسخه های سوییچ و پلی استیشن فرنچایز Minecraft خود انجام می دهد.

بخوانید  لباس کمیک مارول به بازی انتقام جویان مارول اضافه شد

او اعلام کرد: “Minecraft و Call of Duty بازی‌های متفاوتی هستند. اما اینکه چگونه بازی‌ها را در نینتندو دریافت می‌کنید، چگونه تیم توسعه‌ای را که چندین پلتفرم را هدف قرار می‌دهند، اداره می‌کنید، این تجربه‌ای است که ما داریم.”

اسپنسر احتمال آمدن Call of Duty به سوییچ را به عنوان یک بازی ابری استریم مانند بسیاری دیگر از بازی‌های قبل از او مطرح نکرد. در تئوری، گزینه استریم می‌تواند به یک بازی سخت‌گیرانه‌تر مانند Call of Duty اجازه دهد تا بر روی دستگاهی مانند سوئیچ با توانایی کمتری اجرا شود، اگرچه همه اینها به قدرت و ثبات اتصال اینترنت بستگی دارد.

Call of Duty: Ghosts در سال 2013 آخرین نسخه از سری بود که به پلتفرم نینتندو آمد، در این مورد Wii U. داستانی از تیراندازان سطح بالا با اقتباس های وفادار به سوییچ وجود دارد، از جمله Doom Eternal، که یک بازی بود. بندر چشمگیر

اخبار مربوط به انتشار Call of Duty به نینتندو در انتظار تایید پیشنهاد مایکروسافت برای Activision Blizzard توسط بسیاری به عنوان یک اقدام سیاسی از سوی مایکروسافت برای تشویق کمیسیون تجارت فدرال برای تایید این توافق تلقی شد. یکی از مشکلات مهم این است که Call of Duty به طور بالقوه انحصاری ایکس باکس شده است. مایکروسافت همچنین به سونی یک قرارداد لایسنس ۱۰ ساله برای بازی Call of Duty پیشنهاد داد، اما این شرکت هنوز تایید نکرده است که آیا آن را پذیرفته است یا خیر.

گزارش شده است که FTC قصد دارد فردا، 8 دسامبر، در یک گفتگوی پشت درهای بسته درباره این معامله بحث کند و پس از آن می توان رأی گیری کرد. گزارش شده است که FTC “احتمالا” اقدامات قانونی را برای جلوگیری از وقوع معامله انجام خواهد داد.

بخوانید  ساخت فیلم Creed جدید براساس شخصیت دولف لاندگرن

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.