فیل اسپنسر علاقه مند به آوردن بازی های پلی استیشن و نینتندو به ایکس باکس است

رئیس ایکس باکس علاقه مند به ارائه عناوین پلی استیشن و نینتندو بر روی این پلتفرم است اما در عین حال از رقبای خود نیز چنین انتظاری ندارد.

به تازگی فیل اسپنسرهدر ایکس باکس با فایل بازی، رسانه استفن توتیلو او در مورد آخرین برنامه های مایکروسافت مصاحبه ای انجام داد. او توضیح داد که قصدشان برای عرضه چهار بازی ایکس‌باکس روی کنسول‌های دیگر برای مجبور کردن رقبا به پیروی از آن نبوده است: «این برای من مانند یک سیستم مبادله‌ای نیست. ما این کار را برای منافع تجاری ایکس‌باکس انجام دادیم».

طبیعتاً او از انتشار آثاری از دیگر پلتفرم‌ها در ایکس باکس استقبال می‌کند و خاطرنشان کرد که این معیار به‌ویژه برای کارهای چند نفره مناسب است. زیرا داشتن یک جامعه آنلاین بزرگ برای بقای بازی مهم است. وقتی به بازی مانند Helldivers 2 نگاه می‌کنم که بازی فوق‌العاده‌ای است، و به تیمی که آن را برای پلی‌استیشن و رایانه شخصی ساخته‌اند تبریک می‌گویم، بازی نکردن آن را برای صنعت (بازی‌های ویدیویی) چیز خوبی نمی‌دانم. اسپنسر گفت: “شما می توانید بگویید که برای کسی مناسب است.”

اما او این منحصربه‌فرد بودن را درک می‌کند: “البته می‌دانم. میراثی در بازی‌های کنسولی وجود دارد که با انتشار نکردن آثار روی پلتفرم‌های دیگر از آن بهره‌مند خواهیم شد. ما هم همین کار را انجام می‌دهیم.” سپس رئیس Xbox به Helldivers اشاره کرد 2 که به طور همزمان بر روی پلی استیشن و رایانه شخصی منتشر شد، عملکرد خوبی بر روی رایانه شخصی داشت: “من می گویم که انتشار عناوین بیشتر بر روی پلتفرم های بیشتر و در دسترس قرار دادن آنها برای افراد بیشتری بخش خوبی از تجارت بازی است.”

بخوانید  پوستر انیمیشن Despicable Me 4; آغاز ماجراجویی گرو و مینیون ها

شخصیت بازی Helldivers 2

این هفته هیروکی توتوکیرئیس آینده پلی استیشن گفته است که می‌خواهد در کسب درآمد از بخش بازی‌های این شرکت تهاجمی‌تر عمل کند، که می‌تواند با تمرکز بیشتر بر روی عرضه عناوین شخص اول بر روی رایانه شخصی انجام دهد. در جلسه با سهامداران، او گفت که احساس می کند که انتشار چند پلتفرمی آثار اول شخص، برنامه آینده توسعه دهنده پلی استیشن خواهد بود. با این حال، او بعداً توضیح داد که منظور او فقط انتشار رایانه شخصی بوده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر