فیل اسپنسر اخراج کارمندان ایکس باکس را یک تصمیم دردناک می داند

زمان سختی برای تجارت ما است و اقدامات این هفته تصمیمات دردناکی بوده است. تیم رهبری بازی ها (GLT) باید تصمیماتی می گرفت که ما معتقدیم به موفقیت بلندمدت محصولات و تجارت ما کمک می کرد. اما نتایج فردی این اقدامات واقعی است. میدونم درد داره از حمایت شما از همکارانمان در حین پردازش این تغییرات سپاسگزاریم.”

فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس با کارکنان ایکس باکس مایکروسافت در مورد اخراج این شرکت ارتباط برقرار کرد. او گفت هفته سختی داشتند و اقدامات این هفته تصمیمات دردناکی بود. وی در عین حال تاکید کرد که این تصمیمات دشوار منجر به موفقیت بلندمدت محصولات و کسب و کارهای Xbox خواهد شد.

ایکس باکس به دلیل کاری که برای ارائه خدمات به گیمرها، سازندگان و یکدیگر انجام می دهید، سابقه طولانی موفقیت دارد. کار شما بسیار قابل تقدیر است. کار شما در این زمان های در حال تغییر برای آینده کسب و کار ما ارزشمند و حیاتی است. من به آینده خود اطمینان دارم و افتخار می کنم که بخشی از این تیم هستم. اما در عین حال، می‌دانم که زمان سختی است و می‌خواهم از شما برای تمام کارهایی که انجام داده‌اید تشکر کنم.»

فیل اسپنسر در ایمیلی به کارمندان ایکس باکس درباره اخراج 10000 کارمند مایکروسافت توضیح داد.

وی ادامه داد: “ما فرصت های زیادی برای اتصال و پاسخگویی به سوالات شما در هفته های آینده داریم، از جمله آپدیت بازی ماهانه هفته آینده برای تیم های حاضر در این جلسه، و من برای کمک با تیم های Zenimax در تماس نزدیک خواهم بود. من و GLT متعهد هستیم. تا جایی که ممکن است شفاف باشیم.پیشرفت در ابهام دشوار است.اما مطمئنم که با هم از این دوران سخت عبور خواهیم کرد.

بخوانید  احتمال عرضه باندل Mario Kart 8 Deluxe نینتندو سوییچ

او در مورد اخراج کارکنان ایمیل زد 10000 عضو مایکروسافت نوشتند که او بر چندین استودیو Xbox مانند 343 Industries، سازنده Halo، نفوذ داشته است. او نوشت: “این هفته سختی برای مایکروسافت و در تیم های ما بود.” اکنون که مکالمات فردی و تیمی زیادی انجام شده است، می‌خواهم لحظه‌ای وقت بگذارم و پیامی را که از روسای بخش خود شنیده‌اید، تکرار کنم.

لوگوی ایکس باکس با پس زمینه سبز و مشکی

مایکروسافت همچنین در اکتبر گذشته صدها شغل از جمله برخی از اعضای تیم را که در بخش Xbox این شرکت کار می کردند، کاهش داد. این کاهش قبل از نشست خلاصه نتایج مالی مایکروسافت که در 4 ژانویه (24 ژانویه) برگزار می شود، صورت گرفت.