فیلم Oppenheimer CinemaCon درام جاسوسی لوس آلاموس را آزار می دهد

اشتراوس با اشاره به مسابقه ساخت بمب هیدروژنی در اواخر دهه 1940 و اوایل دهه 1950 پاسخ می دهد: “خب اکنون ما در یک مسابقه با شوروی هستیم.”

همه چیز سیاه و سفید شروع شد، سناتور لوئیس استراوس (رابرت داونی جونیور) متوجه شد که شوروی بمب اتمی خود را دارد. اشتراوس از اینکه ظاهرا ایالات متحده در مسابقه تسلیحات هسته ای عقب مانده است خوشحال نیست.

این سکانس با یک شات طولانی و دراماتیک از اولین بمب اتمی که بر روی ژاپن انداخته شد، در حالی که با کامیون به دور از لوس آلاموس منتقل می شود، به پایان رسید.

نولان قبل از اینکه فیلم پخش شود به جمعیت گفت: «من داستان دراماتیک‌تری با ریسک‌های بالاتر نمی‌شناسم.

برای دیدن تریلر کامل فیلم Oppenheimer اثر کریستوفر نولان، فیلمی که داستان فیزیکدان رابرت اوپنهایمر و نقش او در ساخت بمب اتمی را روایت می کند، باید تا هفته آینده منتظر بمانیم. و همچنین پس از آن، در طول جنگ سرد، همانطور که شرکت کنندگان CinemaCon چهارشنبه شب را دیدند. خود نولان در طول نمایش یونیورسال روی صحنه ظاهر شد تا حلقه‌ای از کلیپ‌های فیلم را ارائه کند تا اشتهای صاحبان سالن‌های مونتاژ شده را برانگیزد.

اوپنهایمر در مورد کیلیان مورفی می‌گوید: «ما در مسابقه‌ای علیه نازی‌ها بودیم، و بدون آن، آنها فوریت خود را از دست دادند.

نکات اجمالی داستان نیز وجود داشت – با شخصیتی که درگیر و در جستجوی یک جاسوس بالقوه در لوس آلاموس است که اسرار هسته ای آمریکا را می دزدد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  این احتمال وجود دارد که Outlast 3 قبل از نسخه چندنفره این سری تولید شده باشد

هنگامی که اوپنهایمر در 21 جولای وارد سینماها می شود، تعدادی صحنه سیاه و سفید را به نمایش می گذارد. اما نولان به مخاطبان CinemaCon گفت: «نه خیلی سیاه و سفید، به شما اطمینان می دهم.

از آنجا، شرکت کنندگان تعدادی عکس از مهندسان و دیگران را دیدند که بر روی بمب در لوس آلاموس کار می کردند، از جمله چندین نگاه به سبیل کلفت مت دیمون – او نقش ژنرال گرووز، رئیس پروژه منهتن را بازی می کند.