فیلم‌های دیزنی امسال در باکس آفیس ۳ میلیارد دلار فروخته‌اند و آواتار ۲ همچنان در راه است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

به لطف عرضه اخیر Black Panther: Wakanda Forever، که از بخش مارول دیزنی می‌آید، فیلم‌های استودیو والت دیزنی در مجموع در سال 2022 با بیش از یک ماه باقی‌مانده به مجموع فروش 3 میلیارد دلاری دست یافته‌اند. برای مقایسه، فیلم های استودیو والت دیزنی در سال 2021 2.9 میلیارد دلار فروش داشتند. طبق مهلت مقرر.

از دیگر فیلم‌های آینده دیزنی برای پایان سال می‌توان به دنیای عجیب، منو، و امپراتوری نور اشاره کرد.

برخی از بزرگترین فیلم‌های دیزنی در سال 2022 عبارتند از Doctor Strange در Multiverse of Madness، Thor: Love and Thunder، Lightyear، Death on the Nile و Black Panther: Wakanda Forever.

دیزنی با وجود تأثیرات همه‌گیر و این واقعیت که فعالیت تئاتری هنوز به سطح قبل از همه‌گیری بازنگشته است، سال عظیم دیگری را در گیشه سپری می‌کند.

سال 2022 اکنون چهاردهمین سال در تاریخ دیزنی است که فیلم های آن در یک سال تقویمی 3 میلیارد دلار یا بیشتر به دست آورده اند.

آواتار دیزنی: راه آب در ماه دسامبر منتشر می شود و یکی دیگر از موفقیت های بزرگ این شرکت است. یا شاید هم نه. جیمز کامرون، نویسنده و کارگردان گفت که مطمئن نیست با توجه به اینکه 13 سال از آخرین فیلم می گذرد، کسی هنوز به سریال آواتار اهمیت می دهد یا خیر.

بخوانید  10 تیرانداز جهان باز آینده در سال 2024 و پس از آن