فیلمنامه بتمن ۲ با بازی رابرت پتینسون در حال نگارش است

وقتی از ریوز پرسیده شد که فیلمبرداری بتمن 2 چه زمانی شروع می شود، ریوز پاسخ داد: “من نمی توانم به این سوال پاسخ دهم. اما ما در حال کار بر روی یک فیلم هستیم و قرار است روی آن کار کنم.” من و شریکم متسون تاملین عمیقاً در این زمینه هستیم. تاملین قبلاً به نگارش فیلمنامه The Batman کمک کرده بود و تأیید شده بود که او برای دنباله آن بازخواهد گشت.

ریوز همچنین درباره رابرت پتینسون بازیگر بتمن گفت که از همکاری مجدد با او هیجان زده است. چون او را بازیگر و آدمی خاص و خارق العاده می داند. ریوز همچنین تایید کرد که فیلمبرداری سریال پنگوئن در فوریه امسال آغاز خواهد شد. او در مصاحبه ای با Collider گفت: “به زودی فیلمبرداری پنگوئن با بازی کالین فارل را آغاز می کنیم. این سریال بسیار هیجان انگیز است.”

همچنین به نظر می رسد که سریال پنگوئن برای دنباله بتمن بسیار مهم است. ریوز می‌گوید که رویدادهای این مجموعه در نهایت به The Batman 2 متصل می‌شوند. ریوز همچنین می‌گوید که آنها برنامه‌های بیشتری برای The BatVerse دارند که احتمالاً شامل سریال‌های خارج از این جهان می‌شود. یکی از این پروژه ها احتمالاً سریالی است که به Arkham Asylum اختصاص دارد.

فیلم بتمن در ماه مارس گذشته اکران سینماها شد و توانست بیش از 8.770 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی بفروشد، از جمله بیش از 3.369 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 4.401 میلیون دلار در سایر کشورهای جهان. .

مت ریوز، کارگردان بتمن 2 در مورد وضعیت فیلم، سری پنگوئن ها و آینده پروژه های مرتبط با دنیای سینمایی صحبت کرد.

بخوانید  بازی چند نفره The Last of Us لغو شده است

مت ریوز

مطابق با اخیرا اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی در مورد پروژه های بتمن آینده مت ریوز منتشر شده است. کارگردان بتمن، مت ریوز، تایید کرده است که با وجود تغییرات گسترده در فرنچایز دی سی، دنباله ای در دست ساخت است و مجموعه پنگوئن نیز به زودی جلوی دوربین خواهد رفت. ریوز در مصاحبه ای با Collider گفت که با وجود آمدن جیمز گان و تغییرات قابل توجهی که در فیلم های این مجموعه ایجاد کرد، The Batman 2 همچنان در دست ساخت است و او در حال حاضر مشغول کار بر روی فیلمنامه این فیلم است.