فیلمبرداری سری جدید جنگ ستارگان با انتشار اولین تصویر و اعلام ترکیب بازیگران آغاز شد

لوکاس فیلم همچنین فهرست بازیگران فیلم The Acolyte who را منتشر کرد آماندا استنبرگ با سابقه بازیگری در فیلم The Hate U Give لی جونگ جائه با سابقه بازی در سری بازی های ترکیبی، جودی ترنر اسمیت با سابقه بازیگری در فیلم Queen & Slim مانی سنبل با سابقه بازیگری در سریال The Good Place، دافنه کین با سابقه بازیگری در سریال His Dark Materials و فیلم Logan، ربکا هندرسون با سابقه بازیگری در سریال Inventing Anna، کری آن ماس با سابقه بازیگری در فیلم های ماتریکس، چارلی بارنت با سابقه بازیگری در سریال عروسک روسی و دین چارلز چپمن آنها با سابقه بازیگری در فیلم 1917 جزو بازیگران سری جدید جنگ ستارگان هستند.

آمانادا استنبرگ و لی جونگ جائه در پشت صحنه اولین روز فیلمبرداری The Acolyte

نقطه لزلییکی از سازندگان و مجریان سریال عروسک روسی، کارگردانی سریال The Acolyte را بر عهده دارد. این سریال به‌عنوان اثری هیجان‌انگیز و مرموز توصیف می‌شود که قرار است بینندگان را به دورانی در کهکشان ببرد که در آن قدرت‌های رو به رشد تاریکی در روزهای پایانی جمهوری شکل می‌گیرند. یک پاداوان (شاگرد) سابق بار دیگر با ارباب جدی‌اش همکاری می‌کند تا مجموعه‌ای از جنایات مرتبط به هم را بررسی کنند، اما آنها متوجه می‌شوند که نیرویی که با آن روبرو هستند، شیطانی‌تر و خطرناک‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کردند.

سریال Acolyte یکی از سریال‌های در حال اجرا در دنیای جنگ ستارگان و اکنون است در آخر اخبار سینما و تلویزیوناطلاعات جدیدی از این سریال منتشر شده است. لوکاس فیلم از شروع فیلمبرداری و تولید سریال The Acolyte از امروز خبر داد و به همین منظور اولین تصویر از پشت صحنه این سریال را منتشر کرد که شاهد حضور در آن است. آماندا استنبرگ و لی جونگ جائه با هم نقطه لزلیما خالق این مجموعه جهانی جنگ ستارگان هستیم:

بخوانید  همکاری استودیو Ballistic Moon و سونی برای تولید یک بازی تازه

فهرست بازیگران The Acolyte

لوکاس فیلم با انتشار تصویر، خلاصه داستان و لیست بازیگران، شروع فیلمبرداری و تولید سریال The Acolyte را اعلام کرد.