فهرست صداپیشگان انیمیشن جدید سازندگان Kubo and the Two Strings تا تصویر جدید

همچنین فهرست صداپیشگان انیمیشن Wildwood منتشر شده است که کری مولیگان با سابقه بازی در فیلم Promising Young Woman، ماهرشالا علی با سابقه بازی در فیلم Green Book، پیتون الیزابت لی با سابقه بازی در فیلم Andi Mack، جیکوب ترمبلی با سابقه بازی در فیلم Room و آکوافینا با سابقه بازی در فیلم Shang Chi and the Legend of the Ten Rings، از صداپیشگان اصلی این انیمیشن هستند.

آنجلا بست با سابقه بازی در فیلم What’s Love Got to Do With It، جیک جانسون، با سابقه بازی در فیلم Jurassic World، چارلی دی با سابقه بازی در فیلم Horrible Bosses، آماندلا استنبرگ با سابقه بازی در فیلم Bodies Bodies Bodies، جامین کلمنت با سابقه بازی در فیلم What We Do in the Shadows، مایا ارسکین با سابقه بازی در سریال Pen15، تانتو کاردینال با سابقه بازی در فیلم Wind River، تام ویتس و ریچارد ای گرانت با سابقه بازی در فیلم Can You Ever Forgive Me? دیگر صداپیشگان انیمیشن Wildwood هستند.

استودیو لایکا تصویر جدیدی از انیمیشن Wildwood را منتشر کرد. همچنین فهرست صداپیشگان این انیمیشن استاپ موشن منتشر شده است.

همچنین تمامی انیمیشن‌های لایکا تا به امروز نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال شده‌اند، اما هرگز به این جایزه دست پیدا نکرده است. انیمیشن Wildwood اقتباسی از رمانی به همین نام اثر کارسون الیس و کالین ملوی است که کریس باتلر فیلمنامه این انیمیشن را نوشته است. اتفاقات انیمیشن Wildwood در پورتلند جریان دارد و داستان پرو مک‌کیل را دنبال می‌کند. زمانی‌که برادر کوچکش توسط گروهی از کلاغ‌ها به اعماق جنگل برده می‌شود، او وارد یک دنیای پر از عجایب خواهد شد.

بخوانید  بازی‌ها و DLCهای قدیمی Xbox Dumping 45+ از 7 فوریه



منبع

انیمیشن Wildwood قرار است انیمیشن استاپ موشن و CG جدید استودو انیمیشن‌سازی لایکا باشد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این انیمیشن منتشر شده است. لایکا به‌تازگی تصویر جدیدی از انیمیشن Wildwood را منتشر کرده است که در این تصویر شاهد شخصیت اصلی داستان هستیم که با دوچرخه در حال دنبال کردن گروهی کلاغ است که برادر او را گرفته‌اند. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

پوستر کانسپت آرت انیمیشن Wildwood

وظیفه کارگردانی انیمیشن Wildwood بر عهده تراویس نایت، کارگردان انیمیشن Kubo and the Two Strings است که هنوز تاریخ اکران این انیمیشن مشخص نیست. استودیو لایکا پیش از این سابقه ساخت انیمیشن‌هایی چون انیمیشن Coraline، انیمیشن ParaNorman، انیمیشن The Boxtrolls، انیمیشن Kubo and the Two Strings و انیمیشن Missing Link را در کارنامه خود داشته است که عمده این آثار با تحسین منتقدان مواجه شده‌اند.