فهرست بازی های ایکس باکس لایو گلد ماه اوت ۲۰۲۲

 



منبع

با اینکه بازی‌های ایکس باکس 360 به‌صورت تدریجی از آثار سرویس ایکس باکس لایو گلد حذف خواهند شد، اما کاربران این سرویس اشتراکی مایکروسافت هنوز هم قادر به دانلود بازی‌هایی خواهند بود که قبلا به حساب خود اضافه کرده بودند. نظر به اینکه ایکس باکس 360 به دو نسل قبل کنسول‌ها مربوط می‌شود، جای تعجبی ندارد که ردموندی‌ها بخواهند به ارائه بازی‌های آن به کاربران سرویس ایکس باکس لایو گلد پایان دهند.

شرکت مایکروسافت اعلام کرد که سرویس ایکس باکس لایو گلد در ماه اوت ۲۰۲۲ چه آثاری را تقدیم کاربرها خواهد کرد.

مدتی قبل شرکت مایکروسافت از توقف ارائه بازی‌های کنسول ایکس باکس 360 به کاربران سرویس ایکس باکس لایو گلد از تاریخ ۱ اکتبر (۹ مهر) خبر داد. این شرکت با ارسال ایمیل‌هایی به کاربران گفت: «ما به سقف ظرفیت افزودن بازی‌های ایکس باکس 360 به فهرست آثار ایکس باکس لایو گلد رسیده‌ایم، اما این سرویس کماکان شامل بازی‌های هیجان‌انگیز ایکس باکس وان و تخفیف‌های انحصاری در هر ماه خواهد شد».

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت مایکروسافت از فهرست بازی‌های ماه اوت ۲۰۲۲ سرویس ایکس باکس لایو گلد رونمایی به‌عمل آورده است. کاربران این سرویس اشتراکی در ماه آینده قادر خواهند بود تا طبق روال معمول ۴ بازی دیگر را بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ی اضافی به حساب خود اضافه کنند و از تجربه‌ی آن‌ها لذت ببرند. کاربران ایکس باکس گیم پس آلتیمیت نیز به هر چهار بازی دسترسی خواهند داشت.

اگر بخواهید این ۴ بازی را بدون تخفیف خریداری کنید، باید ۵۳.۹۶ دلار بپردازید و در صورت تجربه‌ی هر چهار محصول ۳۴۰۰ گیمراسکور به‌دست می‌آورید. کاربران این سرویس‌ها تا انتهای ماه جولای می‌توانند به تجربه‌ی دو بازی Beasts of Maravilla Island و Torchlight بپردازند و بازی Relicta تا تاریخ ۱۵ اوت (۲۴ مرداد) در دسترس خواهد بود.

بخوانید  Zelda: Tears Of The Kingdom Edition بهترین کنترلر دستی سوئیچ معرفی شد

همه‌ی این آثار را می‌توان روی کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس تجربه کرد. در نیمه‌ی اول ماه اوت بازی Calico و بازی Saint’s Row 2 به این سرویس اشتراکی اضافه می‌شود و در نیمه‌ی دوم ماه باید منتظر بازی‌های ScourgeBringer و Monaco: What’s Yours is Mine بود. شما می‌توانید فهرست کامل آثار ایکس باکس لایو گلد در ماه آینده را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

  • بازی Calico (به ارزش ۱۱.۹۹ دلار) در بازه‌ی زمانی ۱۰ مرداد تا ۹ شهریور
  • بازی ScourgeBringer (به ارزش ۶.۹۹ دلار) در بازه‌ی زمانی ۲۵ مرداد تا ۲۴ شهریور
  • بازی Saint’s Row 2 (به ارزش ۹.۹۹ دلار) در بازه‌ی زمانی ۱۰ تا ۲۴ مرداد
  • بازی Monaco: What’s Yours is Mine (به ارزش ۱۴.۹۹ دلار) در بازه‌ی زمانی ۲۵ مرداد تا ۹ شهریور