فلورانس پیو و اندرو گارفیلد در فیلم جدید به کارگردانی بروکلین همبازی هستند

همچنین طی سال 2023 شاهد حضور پیو در آثاری چون A Good Person، Oppenheimer به کارگردانی Christopher Nolan و Dune: Part Two به کارگردانی Denis Villeneuve خواهیم بود و همچنین در تابستان 2023 نقش Yelena Belova با نام مستعار را از سر خواهد گرفت. Black Vido به Thunderbolts بازخواهد گشت.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونفلورانس پیو و اندرو گارفیلد قرار است در یک فیلم با هم بازی کنند. ددلاین گزارش داد که این دو بازیگر پس از اعلام برندگان اسکار 2023 اکنون آنها در We Live In Time بازی خواهند کرد، طبق گفته منابع نزدیک، فلورانس پیو و اندرو گارفیلد در حال مذاکره برای بازی در این فیلم درام هستند که توسط استودیو کانال تولید می شود.

فلورانس پیو در کنار یک دیوار آجری قرمز

گارفیلد همچنین در فیلم Tick, Tick… Boom و The Eyes of Tammy Faye در سال 2021 ظاهر شد. گارفیلد همچنین احتمالاً در فیلم Frankenstein ساخته Guillermo del Toro بازی خواهد کرد. فلورانس پوگ نیز اوقات پرمشغله ای دارد و در سال 2022 در فیلم هایی مانند نگران نباش عزیزم، شگفت انگیز و گربه چکمه پوش: آخرین آرزو ظاهر شد.

فلورانس پوگ و اندرو گارفیلد پس از تیتراژ اسکار 2023، قرار است با هم در سریال We Live In Time بازی کنند.

این استودیو قصد دارد فیلم We Live In Time را در اواخر سال 2023 فیلمبرداری کند، اما این بستگی به نهایی کردن قراردادها دارد. با توجه به اینکه گارفیلد و پیو بعد از اسکار به خصوص در شبکه های اجتماعی خبرها بودند، همبازی شدن این دو بازیگر می تواند اتفاق جالبی باشد. اندرو گارفیلد سال گذشته در Under the Banner of Heaven ظاهر شد و در سال 2021 به عنوان مرد عنکبوتی در Spider-Man: No Way Home بازگشت.

بخوانید  This Upcoming Kidnapper Sim Injects Creepy Vibes Into Its Hitman-Like Formula

اندرو گارفیلد در نقش جاناتان لارسون در حال اجرای موزیکال در کافه محل کارش در فیلم تیک، تیک... بوم

ما در زمان زندگی می کنیم قرار است توسط جان کراولی کارگردان بروکلین، پسر A، Intermission، Is Anybody There؟، Closed Circuit و The Goldfinch ساخته شود و فیلمنامه توسط نیک پین نوشته شده است. فیلم معنای پایان خواهد بود. هیچ اطلاعات داستانی برای We Live In Time در دسترس نیست، اما به عنوان یک داستان عاشقانه، خنده دار و عمیقاً تکان دهنده توصیف شد.