فقط با 50 دلار یک کنترلر ایکس باکس حرفه ای عالی دریافت کنید

اگر ترجیح می دهید از کنترلر رسمی ایکس باکس استفاده کنید، این سری از سخت افزار نیز در حال حاضر به فروش می رسد. از کربن سیاه استاندارد گرفته تا شیب های عجیب و غریب تری که اخیراً معرفی شده اند، اکنون می توانید بهترین معاملات کنترلر Xbox را برای جمعه سیاه بررسی کنید. برای گیمرهای رایانه شخصی، حتماً معاملات کنترلر DualSense جمعه سیاه را بررسی کنید، زیرا فناوری سونی یک تجربه همه جانبه و نسل بعدی را ارائه می دهد.

این کنترلر همچنین به لطف اتصال USB-C بر روی رایانه شخصی قابل استفاده است و دارای آرایه های معمولی از دکمه هایی است که از یک دستگاه ایکس باکس انتظار دارید، از جمله دکمه اشتراک گذاری همیشه مفید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

با این قیمت، کنترلر Xbox یا PC رقابتی بهتری پیدا نخواهید کرد.

داشتن یک کنترلر سیمی در حالت آماده به کار همیشه مفید است، و برای جمعه سیاه می توانید یک دستگاه پشتیبان عالی که مزیت رقابتی نیز دارد، تهیه کنید. این PowerA Fusion Pro 2 برای Xbox Series X|S معمولاً 90 دلار به فروش می رسد، اما در آمازون فقط با قیمت در دسترس است 50 دلار.

شرحی ارائه نشده است

همچنین دارای دو صفحه برای تغییر ظاهر، دستگیره‌های لاستیکی، چوب‌های آنالوگ ALPS در صورتی که می‌خواهید ارتفاع شست‌های خود را تغییر دهید، ارائه می‌شود. زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید، می‌توانید آن را در یک کیف محافظ همراه نگه دارید و دارای گارانتی دو ساله است.

بخوانید  اعلام تاریخ پخش فصل دوم سریال Slow Horses با بازی گری اولدمن

جایی که خود را از کنترلر بی سیم ایکس باکس متمایز می کند با چند ویژگی کلیدی است. این دستگاه دارای چهار پدل پشتی قابل تعویض است که می تواند برای بازی های چند نفره رقابتی بسیار مفید باشد. صحبت از رقابت شد، Fusion Pro 2 دارای قفل های ماشه سه طرفه است که فاصله کشش شما را کوتاه می کند و سرعت شما را افزایش می دهد.