فقط با ۵ دلار اشتراک ۱ ماهه Xbox Game Pass Ultimate را دریافت کنید

با این حال، تمام این الزامات را برآورده کنید و به دنبال یکی از ارزان ترین راه ها برای دسترسی به Xbox Game Pass Ultimate هستید. فراتر از صدها بازی موجود بر روی رایانه شخصی و کنسول، می توانید عناوین بسیاری را از کاتالوگ در گوشی هوشمند خود در حال حرکت پخش کنید. شما حتی به تخفیف‌های اعضا در بازی‌های منتخب دسترسی خواهید داشت که حتی در هزینه شما صرفه‌جویی می‌کند.

برای استفاده از این پیشنهاد، باید یک مشترک جدید Game Pass یا یک کاربر موجود با حساب کاربری منقضی شده Game Pass باشید. این کدهای تخفیف نیز غیر تجمعی هستند و اشتراک شما پس از پایان دوره تبلیغاتی با قیمت عادی ادامه خواهد داشت (البته می توانید قبل از تمدید پرداخت، حساب خود را به سادگی لغو کنید).

این پیشنهاد زیاد دوام نخواهد داشت، پس حتما تا زمانی که می توانید از آن بازدید کنید و ببینید آیا واجد شرایط تخفیف هستید یا خیر.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

پایان معامله Xbox Live Gold است که بازی‌های ماهانه رایگان و دسترسی به چند نفره آنلاین را ارائه می‌کند و EA Play که مجموعه‌ای از عناوین EA مانند Madden NFL 23 و Battlefield 2042 را باز می‌کند.

یکی از بهترین پیشنهادهای قمار اکنون جذاب تر از همیشه است. در حال حاضر می توانید یک ماه مرخصی بگیرید Xbox Game Pass Ultimate فقط 5 دلار، کمتر از قیمت معمولی آن 15 دلار. چند محدودیت در این معامله بزرگ وجود دارد، اما اگر واجد شرایط هستید، دلیلی برای از دست دادن پس انداز وجود ندارد.