فصل 28 موفقیت آمیز Diablo 3 از 24 فوریه آغاز می شود



فصل 28 Diablo III در 24 فوریه عرضه می‌شود و به لطف یک سیستم پیشرفت گسترده حساب کاربری جدید، برای همیشه نحوه بازی ARPG مورد تحسین بلیزارد را تغییر خواهد داد.

همانطور که قبلا توسط بلیزارد توضیح داده شد، ستاره فصل 28 محراب مناسک است، یک سیستم پیشرفت گسترده که به بازیکنان اجازه می دهد تا امتیازات جدی تغییر بازی و معجون های افسانه ای را در طول فصل برای همه شخصیت ها باز کنند. این موهبت‌ها از طریق درخت استعداد باز می‌شوند، جایی که هر موهبت بعدی نیاز به اقلام و مواد نادری دارد که باید در محراب مناسک قربانی شوند.

این امتیازات فقط افزایش آمار ساده نیستند. آن‌ها می‌توانند از آیتم‌هایی که دیگر نیازی به سطح ندارند تا آسیب‌های بزرگ یا پاداش‌های سرعت حرکت متغیر باشند. حتی امتیازی وجود دارد که به حیوانات خانگی اجازه می‌دهد اقلام را به سبک مشعل بردارند و بازیابی کنند. باز کردن تمام 26 بون و سه معجون افسانه‌ای از طریق محراب مناسک به بازیکنان با لوازم آرایشی Wings of Terror پاداش می‌دهد و به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا ظاهر خود ارباب وحشت را به نمایش بگذارند.

یک سیستم پیشرفت بزرگ جدید که بیش از یک دهه پس از انتشار در Diablo III معرفی شده است، کار بزرگی است. بر اساس بیانیه مطبوعاتی بلیزارد، احتمالاً به همین دلیل است که دوره آزمایشی این به‌روزرسانی در حوزه آزمایش عمومی بازی، پنج برابر بیشتر از گذشته شاهد بازیکنان همزمان بود. در نتیجه، برخی چیزها در مورد به روز رسانی از دوره PTR بر اساس آخرین به روز رسانی های بلیزارد تغییر کرده است. پست وبلاگ. نکته قابل توجه این است که چگونه بلیزارد اثر یک معجون افسانه‌ای خاص را تغییر داد که به صورت تصادفی افکت عبادتگاه یا پیلون می‌داد، و در یادداشت‌های رسمی اعلام کرد که دریافت چندین دکل مجرای قدرتمند به سادگی با نوشیدن یک معجون سلامتی که در PTR بود، “به طور کامل بازی.” این معجون اکنون یک حرم تصادفی یا افکت Dimensional Power Pylon می دهد.

بخوانید  شایعه: تاریخ انتشار EA Sports FC 24 لو رفت

فصل 28 روش جدیدی برای بازیکنان برای ایجاد آیتم های اولیه از طریق Kanai’s Cube اضافه می کند و جمع آوری آیتم های اولیه 55 خاکستر اولیه را به شما می دهد که برای باز کردن امتیازات بعدی Altar of Rites مفید خواهد بود. به‌روزرسانی فصل 28 Diablo III همچنین تغییراتی را در مهارت‌های Monk و تنظیمات مختلف مجموعه کلاس‌ها، به‌ویژه مجموعه Demon Hunter’s Natalya’s Vengeance ایجاد می‌کند.

فصل آینده احتمالاً تا انتشار Diablo IV ادامه خواهد داشت که فرمت فصلی مشابهی با Diablo III دارد و همچنین دارای پاس‌های نبرد فصلی است. بلیزارد به صراحت اعلام کرده است که نبرد پاس یا فروشگاه درون بازی به بازیکنان قدرت اضافی برای شخصیت هایشان نمی دهد. Diablo IV پس از یک چرخه توسعه آشفته در تاریخ 6 ژوئن منتشر می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.