فصل دوم سریال چهارشنبه از نتفلیکس پخش خواهد شد

جنا اورتگا در نقش ونزدی آدامز کاترین زتا جونز مانند مورتیشیا آدامز، لوئیس گسمن در نقش گومز آدامز کریستینا ریچی، گوندولین کریستی، ریکی لیندوم، جیمی مک‌شین، هانتر دوهان، جورجیا فارمر، موسی مصطفی، اما میرز، نائومی جی. اوگاوا، جو ساندی و پرسی هاینز وایتاز جمله بازیگرانی هستند که در سریال چهارشنبه حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

سریال چهارشنبه ماه گذشته در نتفلیکس منتشر شد و این سریال اکنون یکی از پربیننده ترین و محبوب ترین سریال های این سرویس استریم است. اما سریال چهارشنبه به طور رسمی برای فصل دوم و اخیرا ایندیپندنت تمدید نشده است چهارشنبه که توسط بخش تلویزیونی MGM تهیه شده است، نتفلیکس را برای فصل دوم به Amazon Prime Video ترک خواهد کرد، که می تواند شوک بزرگی برای نتفلیکس باشد. اکنون مطابق با اخیرا اخبار سینما و تلویزیوناین شایعه تکذیب شده است.

برخلاف شایعات منتشر شده، پخش فصل دوم این سریال در روز چهارشنبه و فصل های آینده آن از شبکه نتفلیکس ادامه خواهد داشت و پخش سریال به آمازون منتقل نمی شود.

به گزارش IndieWire، اگرچه آمازون اکنون مالک MGM است، اما قرارداد نتفلیکس با بخش تلویزیون مترو گلدوین مایر برای پخش در چهارشنبه، قبل از ادغام است و بنابراین آمازون نمی تواند حقوق پخش چهارشنبه را تا پایان ادغام به دست آورد. انقضای قرارداد نتفلیکس. نتفلیکس برای تولید سریال چهارشنبه قرارداد دارد که شامل تولید و پخش فصل اول و همچنین فصل های احتمالی آینده می شود و احتمالا در آینده باید منتظر تمدید رسمی سریال برای فصل دوم باشیم.

بخوانید  تا زمانی که پلی استیشنی وجود داشته باشد، مجموعه Call of Duty روی آن عرضه خواهد شد
Deadline همچنین گزارش می دهد که اگرچه آمازون اکنون مالک MGM است، اما در حال حاضر هیچ برنامه ای برای انحصار تمام محتوای استودیو ندارد، بنابراین استودیو می تواند به همکاری با سایر شرکت ها مانند نتفلیکس ادامه دهد. تیم برتون وی تهیه کننده و کارگردان سریال چهارشنبه بود و کارگردانی 4 قسمت از این سریال را بر عهده داشت. همچنین آلفرد گوف و مایلز میلارنویسندگان و سازندگان سریال اسمال‌ویل به عنوان نویسنده و مجری برنامه در سریال خانواده آدامز حضور داشتند.