فروش The Witcher 3 بیش از 50 میلیون نسخه است


با اعلام استودیو CD Projekt Red فروش بازی The Witcher 3 بیش از 50 میلیون نسخه در سراسر جهان رسیده است.

تقریبا یک دهه از انتشار The Witcher 3: Wild Hunt می گذرد. با این حال گذشت زمان از محبوبیت این بازی کم نکرده است و آخرین نسخه از سری ویچر همچنان یکی از بهترین آثار در ژانر نقش آفرینی به شمار می رود. یکی از دلایل اصلی برای اثبات آن، فروش بازی است، زیرا با وجود گذشت زمان، بازیکنان همچنان تمایل به خرید و تجربه The Witcher 3 دارند.

طبق گفته استودیو CD Projekt Red، مجموع فروش بازی Witcher 3 به 50 میلیون نسخه در سراسر جهان رسیده است. تا آوریل سال گذشته، مجموع فروش بازی به 40 میلیون نسخه رسید. این بدان معناست که The Witcher 3 یک بازی جدید به حساب نمی آید، اما آمار فروش شگفت انگیزی از خود به جای گذاشته است.

علاوه بر این، CD Projekt Red گزارش داد که مجموع فروش سری Witcher به 75 میلیون نسخه در سراسر جهان رسیده است. این در حالی است که حجم فروش کل مجموعه تا فروردین سال گذشته برابر با 65 میلیون نسخه بود.

در حال حاضر CD Projekt Red بر روی چندین بازی The Witcher کار می کند. این استودیو در حال حاضر در حال توسعه نسخه بعدی این سری است که شروع یک سه گانه جدید است. در این بین، بازسازی نسخه اول The Witcher با همکاری استودیوی Fool’s Theory در حال ساخت است. جالب است بدانید که بازسازی اولین بازی The Witcher بر خلاف نسخه اصلی، یک اثر جهان باز خواهد بود. استودیوی Molasses Flood نیز در حال کار بر روی یک اسپین آف است. البته لازم به ذکر است که کار توسعه این پروژه مدتی پیش در پی اخراج برخی از توسعه دهندگان از سر گرفته شد.

بخوانید  Dragon's Dogma 2 Review - Pawn Stars

بازی The Witcher 3: Wild Hunt در سال 2015 برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر شد. انتشار این بازی با استقبال خوب گیمرها و منتقدان مواجه شد. چندی پیش شاهد انتشار رایگان آپدیت نسل نهم بازی بودیم که به علاقه مندان امکان می داد تا بازی را در 60 فریم و همچنین با قابلیت ردیابی تجربه کنند.

آیا بازی The Witcher 3: Wild Hunt را تجربه کرده اید؟ آیا فکر می‌کنید CD Projekt Red می‌تواند موفقیت The Witcher 3 را با نسخه‌های بعدی این سری تکرار کند؟