فروش Remastered Alan Wake کمتر از حد انتظار بود

مدتی پیش، Remedy اعلام کرد که بازی Alan Wake Remastered هنوز هزینه توسعه خود را پس نگرفته است. این بازی به تازگی برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شده است. بنابراین این احتمال وجود دارد که نسخه سوییچ باعث افزایش فروش محصول شود. حداقل در حال حاضر، Remedi تایید کرده است که “مشارکت کنترل سال به سال کاهش می یابد، بدون مشارکت Alan Wake Remastered و Crossfire”.

Remedy Entertainment در جلسه اخیر سرمایه‌گذاران اعلام کرد که Alan Wake Remastered کمتر از حد انتظار فروخته است و این بازسازی هیچ “نفع مالکیتی” برای آنها به همراه ندارد. بهره مالکیت یا حق مالکیت مبلغی است که برای استفاده از حق مالکیت به مالک پرداخت می شود.

Remedy Entertainment تایید کرده است که Alan Wake Remastered به دلیل فروش کمتر از حد انتظار، هیچ ورودی برای آنها به دست نیاورده است.

Alan Wake ابتدا در سال 2010 برای کنسول Xbox 360 منتشر شد و دو سال بعد برای کاربران رایانه های شخصی نیز در دسترس قرار گرفت. بازی Alan Wake Remastered Sells نیز در اکتبر 2021 بر روی پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. ایکس باکس سری اس و رایانه شخصی راه اندازی شد. Remedi در حال حاضر روی Alan Wake 2 کار می کند که قرار است در سال 2023 اکران شود.

بخوانید  جزییات طراحی واقع‌گرایانه کاراکترهای بازی The Callisto Protocol