فروش Dead Island 2 را به بیش از 2 میلیون نسخه رد کنید

بازی The Dead Island 2 در تاریخ 1 می (21 آوریل) در دسترس بازیکنان قرار گرفت و در 3 روز اول انتشار یک میلیون نسخه فروخت. این بازی هک اند اسلش توسط استودیو Yager در سال 2014 ساخته شد اما در سال 2015 اعلام شد که Sumo Digital مسئولیت توسعه را بر عهده گرفته است. در سال 2019 استودیوی Dambuster، استودیوی داخلی شرکت Deep Silver به عنوان سازنده بازی انتخاب شد.

Dead Island 2 هم اکنون برروی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در دسترس است. Xbox Series S و PC را می توان تجربه کرد. به عنوان بخشی از Expansion Pass، بازی میزبان دو بسته الحاقی داستانی خواهد بود که دشمنان، سلاح ها و محتوای جدیدی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد.

گروه Embriser در گزارش موقت این شرکت برای سه ماهه چهارم مالی 2023 اعلام کرد که بازی Dead Island 2 بیش از 2 میلیون نسخه فروخته است. این بازی اکشن نقش آفرینی از استودیو Dambuster بهترین عملکرد هفته اول را از نظر فروش و درآمد در بین آثار PLAION و Deep Silver به ثبت رساند.

گروه Embracer اعلام کرد که بازی Dead Island 2 بیش از 2 میلیون نسخه فروخته است.

لارس وینگفورزمدیر عامل گروه Embracer گفت: “خوشحالم که بگویم Dead Island 2 بیش از 2 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. خوشحالم که زمان اضافی استودیو Dambuster برای بهینه سازی بیشتر بازی نتیجه داده است.

بخوانید  فروش شتاب زده سهامداران اکتیویژن از ترس عدم تأیید معامله‌ی خرید آن توسط مایکروسافت